Tak už aj ja som podľahla...

12/22/2015 12:30:00 AM


... značke MakeUp Revolution. Hoci som sa na ňu spočiatku dívala s nedôverou. Veď, taká lacná značka fakt nemôže byť dobrá. No a ona fakt je. Síce som nestihla vyskúšať všetko ale zopár kúskov ktoré mám považujem za naozaj výborné. Po vyskúšaní lícenky, rúžu som sa odhodlala kúpiť si aj paletku očných tieňov, ktorými je táto značka vlastne povestná. A tam nastal problém, lebo som si nevedela vybrať. Všetky vyzerali výborne. Nakoniec som siahla po jednej z noviniek - paletke New-Trals vs Neutrals.



Obal paletky je obyčajný čierny plastový so zlatým logom značky navrchu. Proste funkčná záležitosť. Plast je podobný tým, z ktorého vyrába paletky Sleek a rovnako na ňom vidno všetko, každú jednu šmuhu. No a odstraňovanie je samozrejme pekelné ťažké. Paletka ale prišla zabalená v krabičke, takže perfekcionisti ju v nej môžu aj uschovávať, my ostatní sa budeme dívať na dokaličenú paletku. Nuž, ale veď pravá krása je vnútri, že? A tam nájdete obrovské zrkadlo, samotné tiene a obojstranný štetec Revolution Pro.


Štetec Revolution Pro ma v balení potešil, pretože je celkom použiteľný. Ploskou stranou sa dá fajn vyplniť celé pohyblivé viečko a zaoblenou časťou sa dá aj blendovať. Mne osobne síce na blendovanie vyhovujú viac huňaté štetce, zastrihnuté do špica, ale tento je tiež v poriadku. Na cestovanie bude určite fajn voľbou a aspoň nemusíte ťahať všetky štetce so sebou. Samozrejme, zabudla som ho samostatne odfotiť... 


K samotným tieňom. Paletka obsahuje dohromady 16 odtieňov v neutrálnych farbách, hnedých a červených odtieňoch, ktoré mi prišli ako stvorené na jesenné líčenie. Tiene sú aj trblietavé, aj matné, takže paletka je pekne využiteľná na bežne denné líčenie aj na večer. Konzistenciou sú rôzne, niektoré mi prídu viac práškové, niektoré také krémovejšie. Pracuje sa s nimi ale veľmi dobre, dajú sa pekne blendovať a sú naozaj kvalitne pigmentované. Tie práškovejšie celkom prášia, ale ja to za nejakú veľkú vadu nepovažujem. Výdrž je na mojich mastných viečkach lepšia ako priemer. Bežne mi tiene na očiach vydržia max 6 hodín a potom sa zlejú do linky. V tomto prípade pozorujem prvé zlievanie zhruba po 8 hodinách, čo je skvelé. Verím, že u majiteliek "normálnych" viečok bude výdrž perfektná. 

hore: Bias, Neutral dole: Cool, Style

hore: Personal, Vogue dole: Partial, Mode

hore: Trend, New-Tral dole: Adapt, Buff

hore: Tone, Custom dole: Suit, Strong

Všetky odtiene sú naozaj nádherné, ale medzi mojich osobných favoritov patria najmä svetlúčky Bias, ktorý používam pod obočie na rozjasnenie a do vnútorného kútika oka; Personal, čo je nádherná marhuľková, najčastejšie na celé viečko. Milujem aj metalickú trojicu, ktorá vo mne evokuje odtiene zlata: Style (biele zlato), Partial (ružové zlato) a Mode (klasické žlté zlato). A na koniec úplne zbožňujem odtieň Strong, ktorý sa sám o sebe javí ako trblietavá slivková, ale je to skôr horká čokoláda s poriadnou dávkou trblietok. Obrázok so swatchmi som si požičala z internetu, keďže pre mňa bolo v tomto svetle nemožné ich nafotiť aspoň trochu realisticky. 

zdroj obrázka

Paletku hodnotím teda veľmi pozitívne a zrejme nebude posledná, ktorá od MuR doma mám. Paletka 16 tieňov New-trals vs Neutrals je dostupná na internete a zakúpite ju za cenu cca 13e

Aké paletky preferujete? Máte radi paletky od MuR? Páči sa Vám táto paletka? Ktorá je Vaša obľúbená? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásne farby ! Ja by som si takéto veci veľmi rada kupovala, ale moc sa s tým nelíčim, takže u mňa to vyhráva jedine očná linka, mejkap a maskara :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi by bola škoda, ak by taká paletka len stála niekde na stolíku :) ja som na linky stále úplne ľavá, takže u mňa vyhrávajú zatiaľ tiene :)

      Odstrániť
  2. Moc se mi libi barevne slozeni paletky :) Od MR mam jednu paletku s matnymi stiny a je to moje nejoblibenejsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ju odporúčam, je fakt fajnová :)

      Odstrániť
  3. ja mám iconic 1,to je radosť líčiť.krásne farby

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :) Iconic má bombové farby, ja by som ale siahla po 3, lebo odtiene z 1 už mám vrámci inej paletky :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017