12.30.2015

The best of 2015

(zdroj)

Ako sa tak blížime ku koncu roka, tak ma vždy baví trochu rekapitulovať. Čo bolo v danom roku fajn, čo bolo menej fajn a na čo by som nerada spomínala. A je fajn si to zrekapitulovať aj v kozmetickej oblasti. Takže, čo bolo best za rok 2015 podľa mňa?

Telová starostlivosť

1. Telové suflé Citrusová bomba od Soaphoria - skvelé hydratačné suflé s ešte parádnejším zložením, energetizujúcou citrusovou vôňou a skvelým balením. Sopahoria si ma tento rok získala a teším sa na ďalšie skúmanie jej sortimentu počas budúceho roku. 


2. Telový olej Seelenzart od Balea - rok 2015 bol pre mňa aj taký trochu objavný, najmä v oblasti výrobkov, ktorých podstatnou zložkou sú oleje. Prvý vyskúšaný bol tento výborne voňavý telový olej Balea, ktorý ma veľmi bavilo používať. Pokožku príjemne hydratoval aj bez pocitu mastnoty a tá vôňa ♥

Pleťová starostlivosť


1. Pleťové krémy Manuka Tree od Ziaja - o týchto krémikoch sa popísalo hodne, väčšinou v pozitívnom a ja som tiež chválou nešetrila. Výborné krémy na mastnú a problematickú pleť, hydratujú, regulujú maz, výborne voňajú a cena je bezkonkurenčná. 


2. Maska na tvár Tarika Akné - prášková maska, ktorú som používala skoro večnosť a väčšie (ešte večnejšie balenie mám doma už otvorené). Výborný účinok, spočiatku "vyťahuje" nedokonalosti, následne lieči. Možno jemne vysušuje ale veľmi záleží od typu pleti. Pre mňa obrovské prekvapenie roka 2015. 

Vlasová starostlivosť


1. Zosvetľujúci gél Sunkiss Jelly od L´Oreal - gél bol hitom tohto leta. Pri jeho pravidelnom používaní sa mi podarilo na vlasoch ozaj vytvoriť príjemný svetlejší efekt, ktorý ale vyzerá/l veľmi prirodzene bez toho, aby som vlasy poškodila. Používanie je tiež pohodové, vlasy sa nemusia zložito farbiť a umývať. Dokonca si zosvetlenie všimla aj kaderníčka, ktorá si myslela, že je to len slniečko. 


2. Šampón proti lupinám Nodé DS+ od Bioderma - asi najlepší liečivý šampón proti lupinám. Vďaka nemu sa mi podarilo skrotiť moje vlasy a nemusím umývať každý deň, stačí obdeň. Kombinujem ho s iným šampónom - prvé umytie nejakým nevhodným, na druhé použijem Nodé+ a nechám pôsobiť. Vlasová pokožka nesvrbí, netvoria sa lupiny a tým pádom sa neškrabem, čím som trochu minimalizovala aj mastenie vlasov. 

Dekoratívka


1. Riasenka Sublime de Chanel od Chanel - najluxusnejšia špirála, akú som kedy vyskúšala a právom si zaslúži pomenovanie "TOP". Zvýrazňuje, predlžuje a dodáva aj objem. Perfektne na mihalniciach drží, neotláča sa ani neopadáva. Za mňa je hodná každého jedného eura (a že ich nie je málo). 


2. Makeup Anti-Blemish Solution od Clinique - po skúsenosti s iným makeupom od Clinique som mu veľmi nedávala šancu, ale prekvapil ma. Je veľmi ľahký a preto vhodný najmä na letné, teplejšie obdobie. Krytie je stredné, má výbornú zmatňujúcu schopnosť a dokáže pleť krásne zjednotiť. Zároveň nevytvára masku a po dlhšom nanesení netvori zhluky. A má výborne sediace odtiene. 

Aké sú Vaše TOP výrobky za rok 2015? Vyskúšali ste niečo z týchto výrobkov? Robíte si takúto rekapituláciou?

Teším sa na Vaše reakcie a prajem šťastný vstup do Nového Roku 2016! Pri ďalšom článku sa vidíme 2.1.2016 :) 

6 komentárov:

  1. Na tento make-up od Clinique som citala viacero pochval. Urcite budem chciet vyskusat aspon vzorky. Skusenost mam s Tarikou, je fajn, len nie na kazdodenne pouzitie, ako to pisu v navode :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba skúsiť, ak sa vieš dostať ku vzorkám. Tie odtiene sú výborné (aspoň mne sedia veľmi), horšie však je to, že ak by si potrebovala ten najsvetlejší, tak ten sa u nás v kamenných predajniach nepredáva (tak mi tvrdili vo Fann) a dá sa zohnať len na nete. Preto aj so vzorkou to asi v tomto prípade bude komplikovanejšie.

      Odstrániť
    2. Pozriem sa na letisku, ked budem najblizsie cestovat. Teraz mam z letiska sadu na cistenie na problematicku plet od Clinique a mali aj make-upy, len na tie som sa vtedy nepozerala. Do predajni druhu Fann a spol. ani nechodievam. Vadi mi, ze ceny su nadsadene a v podstate aj tak kazdemu daju nejaku tu vacsiu ci mensiu zlavu. Tak nechapem preco tie ceny nie su rovno nizsie a nemusia davat zlavy. Proste vadi mi cela ta ich filozofia.

      Odstrániť
    3. Jednoznačne s Tebou v tomto súhlasím. Ja tam nakupujem ozaj minimálne, len pokiaľ ma zaujíma sortiment Gosh, Burjois, najnovšie aj Revlon. Inak tam chodievam len obkukovať odtiene a ňuchať vône :)

      Odstrániť
  2. Tenhle makeup od Clinique jsem měla taky a byla jsem s ním celkem spokojená:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017