V sprche s vínom

12/12/2015 12:30:00 AM


Peeling je vec, ktorá proste k sprchovaniu patrí. Aj v lete, aj v zime si pokožka zaslúži "obrúsiť" a zjemniť. Pri sprchových peelingoch nie som vyberavá a vyskúšala som už množstvo produktov. Tentokrát som siahla po výrobku zo sortimentu prírodnej kozmetiky. Z ponuky značky Manufaktura som si vybrala sprchový peeling z jednej zo základných línií - s obsahom vína. Sprchový peeling okrem vínnej révy obsahuje aj kaolín a panthenol. Samotné peelingové čiastočky sú rozdrvené hroznové semienka a marhuľové kôstky.


Peeling má klasickú tubu v jemných odtieňoch s obrázkom hrozna a príjemne lesklými červenými nápismi. Stojí na vrchnáku, takže aj posledné zvyšky produktu sa budú dolovať bez problémov. Zatváranie ide trochu ťažšie, ale dlhším používaním sa postupne uľahčí. 


V prvom rade peeling parádne vonia, veľmi sviežo a ovocne. Je oranžovej či červenohnedej. Konzistencia produktu je zaujímavá, skôr gélová  a tým pádom sa na pokožku aplikuje či rozotiera trochu horšie. Nanášam ho na vlhkú pokožku krúživými pohybmi, tak ako odporúča výrobca. 


Obsahuje menšie aj väčšie peelingové čiastočky, ktoré pokožku veľmi pekne obrúsia, zjemnia a premasírujú. Dobrú prácu peeling odvádza dokonca aj s tvrdšou pokožkou na chodidlách, ktorá je tiež príjemne zjemnená po použití. Zmýva sa ľahko a bez problémov. Po jeho použití neostáva mastný film ani lepkavý pocit. Nevšimla som si, že by moju pokožku vysušoval. Škoda je, že jeho vôňa sa udrží pomerne krátko. Hodnotím ho ale celkovo pozitívne, príjemne ma prekvapil. Tuba má objem 200 ml a cena sa pohybuje okolo 6,95e. 

Čo Vy a peelingy? Máte svoj obľúbený? Skúšali ste tento peeling alebo iný z Manufaktury? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ja som mala yves rocher taky sprchový gel s prírodnými zrniečkami maliny a veľmi sami páčil zatial najviac, manufakturu som ešte nemala ale niekde v obchode som skúšala balzam na pery ale nepasoval mi, nopíling vyzera dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veľmi rada ich telovú starostlivosť, sprcháče, telové mlieka mi zatiaľ vždy veľmi sedeli. Balzam na pery som mala vínový a bol taký lepší priemer :) treba vyskúšať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017