12.24.2015

Veselé Vianoce! (+ vianočný tag)

(zdroj)

Tak sme sa dočkali a opäť po roku sú tu Vianoce! Prajem Vám všetkým nádherné prežitie sviatkov v láske, zdraví, radosti a v kruhu svojich blízkych. Netrápte sa už tým, čo ste nestihli kúpiť či urobiť, ale užívajte si tieto magické dni, lebo najbližšie nás čakajú až o rok :)

No a aby to dnes nebolo len o prianí, tak som už na viacerých blogoch v posledných dňoch zaregistrovala Vianočný tag. A keďže ja mám tagy rada, chcem prispieť svojou troškou aj ja. Otázky tagu čerpám z blogu Sweet Elis

(zdroj)

Aký je tvoj obľúbený vianočný film?
Dlho som žiadny nemala a za taký typický som považovala 3 oriešky pre Popolušku. Ale v posledných rokoch si Vianoce neviem predstaviť bez toho, aby som videla Pelíšky. Aj keď to asi nie je vyslovene vianočný film, baví ma najviac práve v tomto období. 


Otváraš svoje darčeky večer alebo ráno, o koľkej?
Darčeky otvárame s rodinou tesne po vianočnej večeri. Jesť začíname okolo 17:00, takže okolo 19:00 sme už všetci zavalení kopou darčekov.

(zdroj)

Čo robíš počas vianočných prázdnin?
Nuž, vianočné prázdniny sa ma niekoľko rokov už netýkajú, ale voľné dni sa snažím čo najviac využiť. Zvyknem navštevovať rodinu, chodiť na prechádzky (nech už začne snežiť!) a na klzisko. Tento rok by som rada zaviedla tradíciu vianočného venčenia psíkov v útulku. 


Aké je tvoje obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?
Hm... asi všetko. Ale vždy sa najviac teším na špeciálny zemiakový šalát od mamky a vyprážaného lososa. Z koláčov a sladkostí sú na prvom mieste jednoznačne medovníky. Naopak, nemám rada šuhajdy. 


Aká je tvoja obľúbená vianočná pesnička?
Last Christmas. Existuje snáď väčšia klasika?

(zdroj)

Aký najlepší darček si kedy dostala?
Neviem vybrať asi iba 1. Všetky darčeky sú skvelé a vždy sa z nich teším. Hlavne preto, že si uvedomím, ako si ten človek lámal hlavu, aby vybral niečo správne. Teší ma teda hlavne ten záujem a nie tá konkrétna vec. 

(zdroj)

Dávaš si predsavzatia do nového roku? Dodržiavaš ich?
Predsavzatia si nedávam na nový rok, pretože by som ich nedodržala. Zastávam názor, že ak reálne chce človek niečo na sebe zmeniť, môže sa rozhodnúť s tým začať kedykoľvek a nemusí čakať práve do nového roku. 

(zdroj)

Čo pre teba robí Vianoce špeciálnymi?
Moja rodina. Stretávame sa v hojnom počte - ja, môj drahý, mamka, teta, ujo, sesternica s manželom a bratranec s manželkou a deťmi. V takomto zložení sa bohužiaľ stretávame minimálne, keďže sme rozlezení po celom Slovenku a Čechách. Vianoce si preto vždy užívam a vždy sa na nich všetkých veľmi teším. 

(zdroj)

Čo večeriate na Štedrý deň?
Začíname oplátkami s medom a cesnakom. Nasleduje vianočná kapustnica, šošovicový prívarok s klobáskou (pre mňa bez) a makové bobaľky. Na záver vyprážaná ryba so špeciálnym zemiakovým šalátom. 

Čo poviete na moje odpovede? Ako vyzerá Štedrá večera u Vás? Váš obľúbený film? Teším sa na odpovede :)

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017