12.01.2015

Vianočná giveaway


Začal nám december, vonku je chladno, sem-tam už aj bielo a to znamená, že sa pomaly približujú Vianoce. A keďže k Vianociam patrí aj obdarovanie blízkych, rada by som aj ja obdarovala Vás touto Vianočnou giveaway! 

Čo môžete vyhrať?
- paletku korektorov S-he
- nude paletku tieňov S-he
- lesk na pery v jemnom ružovom odtieni S-he
- biely lak na nechty s pieskovým efektom Essence
- zimný trblietavý topcoat Essence z limitky Winter Wonderland 
- praktický štetec na očné tiene 4 v 1 Ebelin
- set 6 strieborných náramkov
- set 6 párov strieborných náušníc

Podmienky:
- sledovať blog cez GFC a uviesť meno, pod akým sledujete
- do komentára uviesť svoju mailovú adresu a odpovedať na otázku, aký darček by Vás tento rok na Vianoce najviac potešil
- bývať v SR alebo ČR

Bonusy:
- za sledovanie na FB/bloglovin´ si môžete pridať bonusový komentár
- rovnako aj za zdieľanie tejto GA (v tom prípade prosím pridajte do komentára link)

Giveaway ukončím 18.12., a výsledky budú vyhlásené na FB stránke blogu! Prosím Vás o rýchlu odpoveď, aby mala víťazka svoj balíček doma ešte pred Vianocami. Prajem veľa šťastia! 

31 komentárov:

  1. Klid a pohoda. :)
    GFC:Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    na Vianoce nemám žiadne špeciálne želanie... ale nikdy nepohrnem kozmetikou a dobrou knihou... a teším sa aspoň na trochu voľna... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Tenhle rok si přeju parfém La nuit tresor od Lancome, ale jinak samozřejmě mám každoroční přání, abychom byli všichni zdraví a štastní :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná giveaway ... úžasné dárečky :D
    GFC : Veronika Bahenská
    veronika.bahenska@gssmikulov.cz

    Dárek, který jsem chtěla ze všeho nejvíc už mám jistý, výlet na Vánoční trhy do Vídně a na konci školy na 3 dny do Bavorska a okolí ... moc se těším ....

    Kdyby si chtěla podívej se na můj blog : vermyphotography.wordpress.com :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne Gfc Roumi
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Môj darček pod stromček by bol keby s mojim priateľom bývame už spolu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk......asi nejaký parfém kedže mi všetko došlo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc a bloglovin Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk......asi nejaký parfém kedže mi všetko došlo :))
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Primadonna Girl
    PrimadonnaRealness@gmail.com
    Začínám se zamilovávat do vlastních diářků, takže by mě potěšilo cokoli z papírnictví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na FB a Bloglovin sleduji jako Primadonna Girl :)
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. A poslední za sdílení na FB tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1483964118578844&id=1393102930998297
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Tak já si přeji, aby byl přítel zdravý!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Andrea Zuravcikova
    andreazuravcikova@gmail.com ja si najviac želam užiť si tie vianoce ako kedysi, lebo mam pocit že vianoce su hekticke a všetko je narychlo, no a kozmetikou samozrejme nepohrdnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Hodně knížek nebo poukaz do knihkupectví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. gfc: jay
    juliapavlikova2@gmail.com
    teším sa hlavne na voľno, pretože síce som ešte len na strednej, aj tak ma to už akosi vyčerpáva, napriek tomu, že nepracujem skoro nijako fyzicky (ako dospelí). a čo sa týka darčekov, vždy ma poteší kozmetika, oblečenie, kniha, ručne vyrobený darček..čokoľvek. nie som náročná na takéto veci, niekedy mi stačí stráviť cez vianoce dlhší čas s ľuďmi, s ktorými inokedy nie som. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. fb: júlia pavlíková
    juliapavlikova2@gmail.com
    máš krásny dizajn, sovička je úplne úžasná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. zdieľam tu https://plus.google.com/109555504271134080726/posts/NnaXn5SQqxQ

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com
    Najviac by ma potesila jedna sada od Nuxe, ktora je vsade vypredana a samozrejme sneeeeh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásná giveaway :) Já si tento rok pod stromeček přeji sadu štětců Zoeva :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. FB : Žaneta Kovářová
    BL : Zaneta Kovarova
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sdílím: https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/EtRZyCfvtZh
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Veronika. Marcinova
    veronicka.marcinova@gmail.com
    Mňa by najviac potešila kozmetika, oblečenie..ale hlavne, aby sme boli všetci počas sviatkov spolu :)
    Prajem Ti krásne sviatky a do Nového roka veeľa úspechov s blogom!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Veronika. Marcinova
    veronicka.marcinova@gmail.com
    Mňa by najviac potešila kozmetika, oblečenie..ale hlavne, aby sme boli všetci počas sviatkov spolu :)
    Prajem Ti krásne sviatky a do Nového roka veeľa úspechov s blogom!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Andrea Naštická.

    nastickaaandrea@gmail.com

    mňa by na vianoce najviac potešil kľud. Veľmi sa teším na koláče, jedlo, svetielka na stromčekum vianočné rozprávky a to všetko v kľude doma s rodinou. K tomu by ma potešili huňaté ponožky a sviečka pod stromček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduji jako Slavka Čubanová, knihomolka@centrum. Nejvíc by mě pod stromečkem potěšila kniha, ale je velmi těžké mi nějakou koupit.

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017