Zimné sprchovanie

12/06/2015 12:30:00 AM


Jednou z vecí, na ktoré sa každý deň večer zvyknem tešiť je sprcha. Najmä počas týchto sychravých, chladných dní. Veď ako sa lepšie zbaviť denných starostí, ako teplou (alebo horúcou) vodou s bonusom vo forme voňavého sprchového gélu? Ja si snáď nič lepšie ani neviem predstaviť. A na túto príležitosť mám tento rok dvoch favoritov.







Yves Rocher sprchový gél Jablko a Vanilka - keď som bola naposledy v Bratislave, šla som si cielene do YR po niektorý z Jardins du Monde sprcháčov. Domov so mnou však odišiel ale aj sprchový gél s vôňou jablka a vanilky, ktorý patrí do limitky pre túto jeseň/zimu. Voňavá kombinácia jablka a vanilky je vcelku zaujímavá, keďže človek by viac čakal klasickú kombináciu so škoricou. Osobne viac cítim šťavnaté jablko a vanilka sa mi zdá byť skôr v úzadí. Gél je celkom tekutej konzistencie a má krásnu zlatavú farbu. Tu si napríklad viem predstaviť, že by obsahoval nejaké trblietky, podobne ako niekoľko iných výrobkov z tejto limitky. Pení celkom prijateľne a sprchovanie s ním je príjemné. Sprchový gél nemá klasický vytláčací obal, namiesto toho má veľký otvor z ktorého sa dá vylievať, keďže ho je možné použiť aj ako penu do kúpeľa. To som ešte neskúšala, takže neviem posúdiť či dokáže vytvoriť poriadne bohatú penu. Balenie má 400 ml a zoženiete ho za 4,5e. 






Manufaktura sprchový gél & šampón Čierna ríbezľa - sprchové gély od Manufaktury milujem. Tuším okrem radu Malina, ktorý sa mi zdal vôňou príliš chemický ma zatiaľ žiadny nesklamal. Tentokrát som siahla po géle s vôňou čiernej ríbezle, ktorú mám všeobecne veľmi rada. A teda ríbezľa je to poriadna a ešte k tomu je v kombinácií s vôňou cukríkov lipo. Proste príjemná sladká a ovocná vôňa. Gél má pevnejšiu konzistenciu a je fialový. Pení naozaj pozoruhodne aj v malom množstve. Obal je typický s klasickým vytláčacím otvorom, kde si viete dobre dávkovať množstvo vytlačeného gélu. Ako šampón sa ho so svojou vlasovou pokožkou nejak obávam použiť, radšej si budem vychutnávať jeho vôňu len vo forme sprchového gélu. V zložení nájdeme okrem iného aj výťažky z ríbezlí, olív a obilných klíčkov. Balenie má 215 ml a jeho cena bola okolo 4e. 

Aké vône sprchových gélov preferujete v zime? Aký gél používate aktuálne? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Sprchový gél od YR vyzerá veľmi dobre!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne odporúčam vyskúšať! A ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  2. momentálne používam jeden od baley z tohtoročnej limitky (fialka a malina). za tú cenu som nemohla odolať, napriek tomu, že občas ma sprcháče od baley sklamali (nepenili a vôňa sa rýchlo vytrácala). tento je však úplná výnimka - ako nádherne vonia, tak pení aj pri menšom množštve a prevonia celú kúpeľňu, radosť sa s ním sprchovať! :)
    inak lákajú ma produkty z manufaktury, ale momentálne nemám žiadnu predajňu v okolí, najbližšie v žiline, takže asi tam budem musieť niekedy skočiť, lebo som na ňu počula samú chválu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Balea z limitky je fakt luxusný, tiež s ho mala a bol výborný :). Manufakturu určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  3. Na sprchu sa vždy po celom dni veľmi teším. Teraz používam Palmolive čokoládový sprchový gél a nejaké telové mlieko z Avonu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017