Ako potešiť mačkofila

1/20/2016 12:30:00 AM


Niekedy mám pocit, že mať doma mačku je zároveň aj diagnózou. Totiž, ochkám nad všetkým s obrázkom či dizajnom mačky a všetko proste nutne aj potrebujem. Kozmetická značka Pupa je známa svojimi kolekciami rôznych rozkošných tvarov a farieb. No, a keď nedávno vydala kolekciu PupaCat, bolo jasné, že budem nadšená a nenechá má úplne chladnou. Pupu doma nemáme a v poslednom čase som nebola ani na nákupoch nikde, kde by sa obchod nachádzal. Paletku som si teda vypýtala na Vianoce od drahého a to paletku PupaCat 3 v čiernej farbe a odtieni 001. 




Paletka obsahuje spektrum výrobkov, ktoré z nej v postate robia vhodného adapta a spoločníka na cestovanie. Je vyrobená z plastu a evokuje mačaciu hlavu. Otváranie je trochu oriešok, ale prišla som na to :D. Vo vŕšku paletky nájdete zrkadlo a samotné produkty sú uložené v dvoch poschodiach. Paletka obsahuje: bázu pod očné tiene, rozjasňovač, 4 očné tiene, lícenku a 3 lesky na pery. Poďme si produkty rozobrať postupne. 



Rozjasňovač, resp. multilíčidlo je krémovej konzistencie s jemne sladkou parfumáciou. Jeho odtieň je skôr taký zlato-medený a obsahuje množstvo trblietok, ktoré vidno aj po nanesení na pleť. Keďže mňa na rozjasňovače veľmi neužije, niekedy ho použijem v malom množstve pod obočie. Oveľa radšej ho však používam do vnútorného kútika oči, kde to rozjasnenie ocením viac. 
Báza pod očné tiene je krémovej konzistencie a síce vyzerá ako biela ale je bezfarebná. Nanášanie je pohodlné, bezproblémové. Na moje mastné viečka je to dosť slabá káva a tiene s ňou oveľa dlhšie nevydržia. Bohužiaľ, inak sa k nej vyjadriť neviem. 
Lícenka je prášková a je v krásnej matnej marhuľkovej farbe, úplne mega prirodzenej a použiteľnej. Má aj dobrú pigmentáciu. Veľkú nevýhodu však vidím v jej umiestnení vrámci paletky. Nachádza sa medzi leskami na pery a jej naberanie na štetec je dosť problematické. Musím ho vždy veľmi sploštiť, aby som sa vyhla leskom. Ako jediné riešenie aktuálne vidím rýchle spotrebovanie leskov.

zvrchu: lícenka, báza pod tiene ktorú nevidno, rozjasňovač

Očné tiene sa v paletke nachádzajú 4. Všetky majú krémovo-práškovú konzistenciu a obsahujú trblietky. Ani jeden nie je matný. Odtiene sa pekne dopĺňajú. Paletka obsahuje biely, čierny, medený a stredný zlato-hnedý. Odtiene sa medzi sebou dajú kombinovať a myslím, že sa budú hodiť každému. Pigmentácia odtieňov je veľmi dobrá, akurát v prípade bielej je trochu slabšia. Na mojich očiach majú s mojou obľúbenou bázou od MAC štandardnú výdrž, cca 8 hodín, potom sa začnú zlievať do linky. 


Lesky na pery obsahuje paletka 3. Ja osobne lesky používam menej a preferujem rúže, keďže nemám rada príliš vysoký lesk a hľadám skôr lepšiu pigmentáciu. Lesky majú klasickú krémovú konzistenciu a sladko voňajú. Našťastie nelepia, takže ich šance na používanie sú tým pádom vyššie. Odtiene sú 3, dva sú ružové - jeden je viac taká ľadová ružová, ktorú na perách skoro vôbec nevidno a dodá im len lesk, druhý je cukríkovo ružový, stále však použiteľný. Tretí lesk je červený a v tomto prípade môj najobľúbenejší. Výdrž leskov je všeobecne trochu menšia ako u rúžov, a tieto nie sú výnimkou. 


Paletku celkovo hodnotím skôr pozitívne a väčšina obsiahnutých produktov je pre mňa využiteľná. Jej pôvodná cena bola 15,90e, aktuálne sú paletky v zľave a stojí 11,13e. Zakúpite ju v predajniach Pupa. V ponuke je ešte v červenom a bielom prevedení, rovnako aj v inom farebnom zložení. 

Čo Vy a takéto multi-paletky? Páčia sa Vám rôzne Pupa limitované edície paletiek? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. aaaa tak to je super, to musim mat :D
    ps. milujem macky :D

    http://7bluedots.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nemusím mať doma ani mačku a tiež ochkám nad všetkým, kde je nejaký obrázok/tvar mačky! Je to čistá roztomilosť a tiež by som ju brala, aj keby nebola nejak extra dobrá, ale žiaľ som sa do Pupy nedostala. Alebo našťastie? Keďže som aspoň ušetrila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som o nich čitala a celkom su aj zaujimave ale skor mi pripominaju take gičove paletky čo kedisi som si kupila na vypredaji ked som bola menšia všetko sa lepilo smrdelo a bolo to hnusne :) ale toto je určite opak kedže je to pupa a od nej som ešte nič nemala ale už je toľko tych značiek že až tak všetko ma neláka skôr ostávam pri klasike a k čomu sa da lahšie dostať lebo nemam ani potuchy kde by som tuto paletku kupila lebo u nas sa take nič nenachadza:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Pupa má všeobecne máličko predajní na Slovensku, ja ich mám tiež ďalej. Ale zas určite to nie je must-have, takže k životu to samozrejme nepotrebuješ :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017