1.26.2016

Bojujeme s mastením


V dnešnej recenzii by som rada odčinila jeden môj rest. A to, že som Vás ochudobnila o recenziu na tonizačnú vodu Rare Earth Pore Refining Tonic značky Kiehl´s. Túto vodu používam už druhý rok, a naozaj nerozumiem tomu, že som o nej ešte nenapísala. 


Voda je určená pre mastnú pleť s problematickými pórmi a obsahuje amazónsky biely íl. Výrobca uvádza, že ide o dvoj-fázový póry minimalizujúci toner, ktorý obsahuje amazónsky biely íl a je určený na minimalizáciu pórov a kontrolu lesku pleti. S ingredienciami získanými z okolia rieky Amazónky v severnej Brazíli, je jeho formula bohatá na minerály určená na zmatnenie a znovu vytvorenie rovnováhy pre hladší a zdravší výzor pleti.


Klasicky začneme obalom. Tonizačnú vodu kúpite v úplne jednoduchej priehľadnej plastovej fľaši s bielymi informačnými nálepkami. Otváranie fľašky ide spočiatku trochu ťažšie, tak odporúčam dávať pozor na nechty. V samotnom výrobku dobre vidno aj ten biely íl, ktorý sa usadzuje na spodku fľašky. Pred použitím je potrebné vodu poriadne pretrepať. Následne ju nanesieme na pleť buď priamo rukami (neodporúčam) alebo pomocou vatového tampónika. Vynechajte oblasť očného okolia.


Vodu aplikujem na čerstvo vyčistenú pleť, pred použitím akéhokoľvek iného výrobku pleťovej starostlivosti. Očný či denný krém aplikujem zásadne až po. Voda je bez parfumácie, ale cítiť tam takú jemnú chemickú "vôňu". Pomerne rýchlo sa vpíja do pleti, resp. vysychá. Po nanesení neregistrujem lepkavý pocit na pleti, ani žiadne sťahovanie. 


S účinkom som veľmi spokojná. Hoci používam rádovo viacero produktov, ktoré bojujú s mastením pleti (vodu, Pore Refiner, zmatňujúci krém, makeup) vidím rozdiel v tom, keď vodu použijem a keď ju nepoužijem. Ak ju nepoužijem, pleť sa mi začne mastiť oveľa skôr, cca po 7 hodinách. Takže väčšinou okolo jednej poobede už pobehujem po kancelárií so zmatňujúcimi obrúskami. Ak vodu použijem, užívam si pekne matnú pleť asi o 1,5-2 hodinky dlhšie, čo je pri mojej veľmi mastnej pleti dosť úspech. Čo sa týka minimalizácie pórov, ja to akosi neriešim, lebo zväčšené póry sú v porovnaní s jazvičkami po akné u mňa zanedbateľné. 


Vodu kúpite v 250 ml balení za cca 20e, napr. v kamennej predajni v nákupnom centre Nový Smíchov Praha. Výrobky značky Kiehl´s kúpite aj v eshope feelunique.com, kde však táto konkrétna tonizačná voda momentálne nie je dostupná. 

Poznáte túto tonizačnú vodu? Alebo značku Kiehl´s? Aké s ňou máte skúsenosti?

4 komentáre:

  1. Super recenzia. Ja mám zas problém so suchou pleťou :D :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nuž, suchá pleť je pre mňa neznáma, ale musí byť dosť nepríjemná... Čo Ti s tým pomáha? :)

      Odstrániť
  2. Značku Kiehl's znám, ale bohužel jsem zatím nic nevyzkoušela. Tato tonizační voda by asi nebyla nic pro můj typ pleti, ale už dlouho toužím po Midnight Recovery séru, ale vzhledem k ceně jsem se k tomu zatím nedostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, čítala som o ňom, že je suprové. Ak má pomôcť, tak sa oplatí si naň nasporiť a kúpiť si ho. Hoci aj za vyššiu cenu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017