Legendárny Chanel

1/08/2016 12:30:00 AM


Ak by sa ma niekto opýtal, aká značka má vo všeobecnosti najviac láka, odpovedala by som Chanel. Je pre mňa synonymom tradície, štýlu a kvality (hoci každý sa niekedy utne). Vždy keď mám chuť samú seba obdarovať alebo rozmaznať zabrúsim medzi sortiment práve tejto značky. Z ich sortimentu som už vyskúšala riasenky (Sublime de Chanel, Chanel Inimitable), lak na nechty a aktuálne prvý (a určite nie posledný) rúž.



Finálny výber odtieňa bol pomerne náročný. Chcela som len 1 kúsok a bolo hrozne ťažké vybrať si z toľkého množstva fantastických odtieňov. Nakoniec som si povedala, že chcem niečo zaujímavé, ale zároveň nositeľné aj na bežný deň do práce. Po úmornom prezeraní swatchov som sa rozhodla pre rúž z radu Rouge Coco a odtieň 428 Légende


Rovnako ako obe špirály, má aj rúž podobný dizajn obalu. Je vyrobený z čierneho lesklého plastu, spájanie je kovové v zlatej farbe. Na vŕšku sa nachádza decentné logo značky v bielej a na spodnej časti je nálepka, ktorá informuje o odtieni. Balenie je pevné, zatiaľ sa mi nikdy nestalo, žeby sa rúž v kabelke spontánne otvoril. Vnútri sa samozrejme nachádza samotný rúž v typickom zrezanom tvare s vyrazeným logom Chanel.


Odtieň rúžu je dosť komplikované popísať, niekedy sa mi zdá viac ružový, niekedy viac oranžový alebo hnedý. Tak som trochu googlila a našla som popis "jemná medená ružová", ktorý mi príde veľmi presný. Obsahuje jemný shimmer, ktorý vidno na tyčinke, ale na perách vytvorí skôr dojem decentného lesku. Rúž má geniálnu krémovú, príjemnú konzistenciu, ktorú si na perách vyslovene užívam. Rouge Coco na stránke v popise sľubuje ultra hydratáciu, čo rozhodne zvláda a je použiteľný aj bez balzamu. Nezalieza do vrások a nezvýrazňuje suchšie miesta na perách. Výdrž je skôr priemerná, taká ako sa očakáva od krémoviek. Má úplne slabučkú kvetinovú parfumáciu.

swatch na perách je štandardne na nič, ale nebojte na foťáku sa už pracuje :) 

Ja som z neho jednoznačne očarená a aktuálne ide o môj najpoužívanejší a najobľúbenejší rúž vôbec. Balenie obsahuje 3,5g produktu a orientačná cena je okolo 30e. 

Aký je Váš obľúbený rúž? Skúšali ste už nejaký od Chanel? Alebo iný Chanel produkt?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odstin vypada moc hezky :) Rtenku bych si hrozne chtela poridit na nejake specialni prilezitosti od MACu a od Chanel me lakaji hlavne tvarenky, tak si snad taky neco z techto high-end znacek poridim, ale rozhodne to pro me zatim zustava jenom necim specialnim a dokazu se naprosto spokojit i s levnejsimi znackami :) I kdyz takovy Benefit nebo Too Faced, na tom by se dala zavislost vypestovat asi lehce, uz jen ty obaly! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa je Chanel stále taký poriadny luxus a veľmi sa krotím :) ale s Benefitom aj Too Faced teda tiež súhlasím! Rovnako aj s Urban Decay :)

      Odstrániť
  2. Tento rúž vyzerá fakt krásne ! Vždy som chcela vyskúšať kozmetiku od značky Chanel, takže by som chcela určite si zaobstarať niečo od nich tento rok :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá krásně! Od Chanel mám jen D´Ombre krémové stíny (odstín Illusoire), ale rtěnku bych klidně také brala, ale spíš nějaký odstín bez shimmeru;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017