Mažem o 106!

1/05/2016 12:30:00 AM


Môj vzťah ku skúšaniu nových krémov na nohy je dosť ambivalentný. Mám svoj obľúbený krém Balea, ktorý obsahuje ureu (10%) a nerada ho mením. Pred nedávnom som trochu experimentovala s krémami od Oriflame, pričom prvý ma celkom potešil a druhý skôr sklamal. A tak som myslela, že ostanem pri tom svojom overenom. DMka mi však opäť zamiešala karty a do krabičky, ktorú sme si vyslúžili na DM blog evente nám pribalili novinku - krém na nohy Balea Totes Meer Fusscreme.

Krém je balený v obyčajnej tube na ktorej objavíte všetky potrebné informácie, tentokrát však v modrom balení. Tieto tuby ja mám osobne rada, lebo sa z nich dajú ľahko vytlačiť aj posledné zvyšky krému. Konzistenciou a farbou veľa nevymyslíme, ide o klasický biely krém jemnej konzistencie, s celkom príjemnou a sviežou vôňou (v porovnaní s krémom s ureou, ktorý je parfumovaný skôr nepríjemne). Sľubuje ochranu a jemné ošetrenie nôh. Mal by byť špeciálne určený na každodenné ošetrenie suchej a poškodenie pokožky. V zložení obsahuje prírodnú minerálnu soľ z mŕtveho mora (tu ma hneď pri prečítaní napadla dosť nepríjemná asociácia popraskanej pokožky na päte na ktorú si sypem soľ), olivový olej a bisabol. 


V prípade tohto krému je aplikácia bezproblémová. Nanáša a rozotiera sa ľahko, pomerne rýchlo sa vpíja do pokožky a nezanecháva lepkavý pocit ani mastný film. Hydratačná schopnosť je priemerná, na môj vkus by mohol hydratovať aj trochu viac. Minimálne počas chladných mesiacov potrebujem mastnejšie a hutnejšie produkty, preto preferujem už spomínaný krém s ureou. Tento "mŕtvomorský" je však stále v poriadku a pokiaľ nemáte extra suchú pokožku mal by Vám vyhovovať. Pre mňa bude určite dobrou voľbou v teplých mesiacoch, kedy nepotrebujem až takú extra hydratáciu. Ako cieľovka tohto krému so suchou a poškodenou pokožkou by som asi nadšená veľmi nebola.



Krém kúpite v každej DMke. Balenie má 100ml a jeho cena sa pohybuje okolo 1,7e. 

Čo Vy a krémy na nohy? Používate? Máte svoj obľúbený? 

Ďakujem DM drogérií za poskytnutie tohto výrobku.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super recenzia ! Baleu mám veľmi rada a vždy rada od tejto značky skúšam nové (u mňa nevyskúšané) veci :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017