Moje štetce - oči a pery

1/14/2016 12:30:00 AM



Pred niekoľkými dňami som Vám predstavila štetce, ktoré používam na tvár. Dnes Vám predstavím tie ostatné, ktoré používam na líčenie očí a pier. Vo všeobecnosti mám pocit, že na líčenie očí mám štetcov pomenej a snáď asi len tie základné. Nejaké odporúčania, do čoho by som mala investovať?




Hakuro H79 - je rozkošne huňatý štetec so zaokrúhlenou nanášacou časťou. Je určený na nanášanie očných tieňov na celú oblasť pohyblivého viečka aj pod obočie. Bočnou plochou stranou štetca zvyknem nanášať tieň na oblasť pohyblivého viečka a guľatou vrchnou plochou aplikujem rozžiarujúci tieň pod obočie. Štetinky sú pevnejšie, ale stále dostatočne jemné, aby bolo líčenie príjemné. 



Hakuro H77 - druhý základný štetec na oči má čierne jemnučké štetinky tvarované do okrúhla a zastrihnuté do špica. Štetec je určený na rozotieranie prechodov medzi jednotlivými tieňmi, teda na bledovanie. Toto zvláda vynikajúco, dokáže spraviť naozaj plynulé prechody. Využívam ho priamo na nanášanie druhého odtieňa a blendovanie. Je veľmi dôležité mať pri jeho používaní ľahkú ruku, lebo naberá dosť veľa produktu. 



Ladybox štetec na očné tiene - je kratší plochý štetec určený na nanášanie očných tieňov na celú plochu viečka. Oproti H79 je oveľa menej huňatý a skôr plochý. Používam ho len na nanášanie tieňa na celé pohyblivé viečko. Trochu som bola jeho umiestnením v boxe prekvapená, ale veľmi som si jeho používanie obľúbila. Štetinky sú celkom pevne zlisované k sebe ale aj napriek tomu sa pohodlne používa. 




Avon skosený štetec - používam na nanášanie gélovej očnej linky, resp. na vykreslenie linky očným tieňom. Je zastrihnutý dosť na úzko, takže sa pomocou neho dá vytvoriť pekná tenšia linka, zároveň sa však dá použiť pod rôznym uhlom a tak vytvoriť aj hrubšiu linku. Vždy ho však kombinujem aj s tenším štetcom, ktorým vykreslím linku vo vnútornom kútiku, zhruba do 1/3 oka. Týmto skoseným sa mi veľmi nedarilo vytvoriť peknú tenkú linku blízko pri línií mihalníc.



Dermacol štetec na linku - je určený na vytvorenie tenkej očnej linky. Rozumie si rovnako s očným tieňom aj s gélovkou. Nepoužívam ho na celé viečko, pretože linka je potom dosť kostrbatá (mám málo praxe), takže ho preferujem len vo vnútornom kútiku a potom dokončujem už spomínaným Avonom. Bol mega lacný, ale slúži veľmi dobre. V poslednom čase začínajú štetinky na konci "chlpatieť", takže som si už objednala za ňho náhradu.



Essence Lip Brush - štetec na pery mi v minulosti prišiel ako úplná zbytočnosť. Načo používať štetec, keď sa dá rúž pohodlne naniesť priamo z tyčinky? Nuž, jeho dôležitosť som pochopila až keď som si zadovážila zopár tmavších rúžov. Vtedy je to nutnosť, ak chcete mať rúž nanesený presne a precízne. S týmto Essence som spokojná, štetinky sú na konci užšie zastrihnuté, tým pádom sa dajú štetcom pekne vykresliť všetky kontúry pier, vrátane oblúčika. 

Aké štetce používate na oči a pery Vy? Používate aj niektorý z mojich? Aký štetec mi chýba a rozhodne by som si ho mala zadovážiť? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. štetce sa mi páčia veľmi ale zišli by sa mi take na očne tiene, minule som si kupila obojstranný ebelin ale lakajuma aj hakuro:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja už mám pár rokov zasúvací štetec z avonu.povodne bol na rúž,ale báječne sa s ním nanáša tenká linka tieňov na spodné viečko.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno, ten som mala aj ja niekedy dávno a tiež som ho používala viac na linku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017