Moje štetce - tvár

1/11/2016 12:30:00 AM



Líčite sa štetcami, alebo sa spoliehate na svoje prsty a penové aplikátory? Ja som ešte pomerne nedávno tvrdila, že nejaké extra štetce nepotrebujem, maximálne na púder či lícenku a zvyšok zvládnem prstami. No zvedavosť zvíťazila a postupne u mňa doma pribúdali rôzne štetce, rôznych značiek a na rôzne účely. Dnes Vám predstavím tie najlepšie, určené na líčenie tváre.



Essence Concealer Brush - dlho som zvykla korektor nanášať prstami, z čoho potom bol maximálne bordel a nikdy sa mi nepodarilo precízne prekryť konkrétnu vyrážku. Ku kúpe štetca som sa nejak rozhodla po DM evente, kde som videla Lukáša Kimličku používať na korektor štetec. Neplánovala som nejak extra investovať a kúpila som si štetec od Essence. Tvarom pripomína skôr štetec na oči ale jeho štetinky sú pomerne tvrdé a tiene by som ním určite nanášať nechcela. Je ozaj precízny a na korektor je výborný. Jedinou jeho vadou je to, že z rukoväte zlieza vzorka.




Sigma Flat Kabuki F80 - je asi najdrahší z celej mojej zbierky a paradoxne je to prvý štetec na tekutý makeup, ktorý som mala doma. Dlho som si nevedela predstaviť iný spôsob nanášania makeupu, ako prstami, až kým mi sesternica nedala na Vianoce tento štetec. Bola to láska na prvé použitie. Má tak neskutočne jemné chĺpky, ktoré pleť počas používania doslova hladkajú. Skosená plocha na nanášanie je pomerne malá, ale na druhej strane je vďaka tomu veľmi precízny a dostane sa všade. Jemné chĺpky sa zas postarajú o to, aby na pleti nevznikali šmuhy od makeupu. Navyše výrazne skráti čas potrebný na nanesenie makupu na pleť. V poslednom čase mi začal nejak pĺznuť (ako si aj na fotke môžete všimnúť) a nepoužívam ho až tak veľmi často. 



Hakuro H50 - som si objednala ako náhradu za Sigmu. Štetec má opäť jemné chĺpky, ktoré na pleti nevytvárajú nepríjemný pocit. Plocha na nanášanie je omnoho väčšia, takže je skvelý najmä na veľké oblasti tváre (čelo, líca, krk) a pri tých menších sa mi niekedy žiada korigovať nanášanie pomocou hubky. Makeup je vďaka nemu nanesený expresne, bez šmúh a vyzerá prirodzene. Je to jeden zo štetcov, ktoré je potrebné veľmi pravidelne prať, pretože chĺpky majú tendenciu tvrdnúť a tým sa sťažuje ďalšie nanášanie. 



Ebelin Make-up Brush - za tento štetec ďakujem DM drogérií, nachádzal sa v našej eventovej krabičke. Štetec je primárne určený na nanášanie tekutého makeupu, ale na tento účel má podľa mňa príliš malú plochu a štetinky sú príliš pevne pritlačené k sebe. Prv som nevedela čo s ním, ale nakoniec ho používam pri tých výnimočných príležitostiach, keď sa rozhodnem trochu kontúrovať. Nanášam a rozotieram ním tmavší odtieň makeupu a nemám pripomienky.




Hakuro H55 - zaoblený a huňatý štetec, ktorý je úplne ideálny na nanášanie púdru, či už ide o púder kompaktný alebo sypký. Štetinky sú mäkkučké a jemné. Naberá primerané množstvo produktu, ktorý rovnomerne aplikuje na pleť bez prášenia. Dokáže veľmi pekne a prirodzene zafixovať makeup, ktorý nepoškodí, len je potrebné sa s ním naučiť pracovať ľahko a jemne. 



Ebelin Powder Brush - ďalší prírastok z DM eventovej krabičky. Štetec s asi najjemnejšími štetinkami na svete je určený na nanášanie púdru. Chĺpky však po vytiahnutí z plastového obalu boli trochu zlisované na plocho, čím mi veľmi pripomenul štetec, ktorým Lukáš Kimlička nanášal bronzer a skúsila som ho použiť týmto spôsobom. V tomto prípade sa mi osvedčil a používam ho naďalej práve na bronzer, ktorý je takto nanesený zľahka a dá sa dobre rozotierať do stratena.



Hakuro H24 - dnešný posledný štetec má skosenú nanášaciu plochu a je určený na lícenku. Pri tomto štetci odporúčam mať ľahšiu ruku, najmä pri veľmi pigmentovaných produktoch. Má totiž tendenciu naberať dosť veľké množstvá lícenky a nikto z nás zrejme neplánuje vyzerať ako marfuška, že? Štetinky sú štandardne mäkké a jemné a dokáže dobre produkt rozotrieť aj vrstviť. 

Používate pri líčení štetece? Aké? Ktorý štetec je Vašou srdcovkou? Máte skúsenosť s niektorým z týchto štetcov?

Za štetce Ebelin ďakujem DM drogérií. 

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017