Mono? Mono tieň!

1/23/2016 12:30:00 AM


Krásny deň prajem!  Ak mám byť úprimná, značka S-he nepatrí medzi tie, ktoré vyhľadávam. Mám obľúbený 1 výrobok a to korekčné pero na nechty. Inak ma ich sortiment necháva v podstate chladnou. Niekedy ale motyka vystrelí a tak Vám dnes predstavím 2 mono tiene od značky S-he, ktoré boli súčasťou DM blog-eventového balíčka kozmetiky



Začnem balením, ktorého základ tvorí biely plast s priehľadným vŕškom a vytlačeným logom S-he, ktoré sa prekvapivo zatiaľ nestiera. Väčšina mono očných tieňov je balená v okrúhlych tvaroch, tieto sú hranaté. Príde mi to celkom praktické pre ich skladovanie. Na spodnej strane sa veľa informácií o tieňoch nedozviete, chýba info o gramáži aj zloženie. 


V mojom balíčku sa nachádzali dva mnou využiteľné odtiene - zlatý (5010) a fialový (4020). Konzistenciou sú tiene viac práškové a sú bez parfumácie. Pri nanášaní majú tendenciu trochu prášiť. Pigmentácia nie je nič extra, je pomerne slabá. Zlatý obsahuje riadnu dávku trblietok. Je vhodný na celé viečko, pod obočie alebo na miesta, ktoré chcete trochu zvýrazniť trblietaním. Nemôžeme od neho čakať, že na viečku vytvorí rovnomerný zlatý film, skôr ho zvýrazní a rozžiari jemnými zlatými odleskmi. Pri líčení robí trochu bordel, trblietky opadávajú pod oko. Fialový tiež obsahuje trblietky, ale je ich menej a sú menej výrazné. Rovnako ako zlatý sa dá použiť na celé viečko, alebo ho môžeme kombinovať s iným odtieňom. Mne sa celkom páči aj kombinácia týchto dvoch spolu. Jeho odtieň na očiach je jemne levanduľový. Fialový pod oko neopadáva. 


Ich výdrž je rozličná. Zlatý ostáva na viečku viditeľný celkom dlho, pri použití bázy pokojne aj 9-10 hodín. Na druhú stranu fialový sa pomerne rýchlo stráca, po cca 6 hodinách sa už začína zlievať do linky a po 8 hodinách ho na oku už ani nevidím. Samozrejme, berme do úvahy, že som majiteľkou veľmi mastnej pleti a očných viečok. 

Používate mono tiene? Skúšali ste tieto? Máte obľúbený výrobok od značky S-he?

Ďakujem DMke za poskytnutie týchto tieňov! 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Se znackou She moc zkusenosti nemam, popravde se u stojanu tehle znacky ani moc nezastavuju. Jinak monostinu od ruznych znacek mam doma jen par a vyuzivam je zridka, radeji saham po paletkach :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám rovnako :) paletky mi prídu aj praktickejšie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017