Spotrebované 12/2015

1/02/2016 12:30:00 AM


Vítam Vás v roku 2016 a prajem všetko dobré, buďte zdravé, šťastné, milované a úspešné!

Dnes sa ešte kúsok obzrieme za rokom 2015 a pozrieme sa na spotrebované produkty za december 2015. Máme tu dohromady 14 plných balení. 



Alverde telové mlieko Landpartie - veľmi príjemné a ľahké telové mlieko s úžasnou levanduľovou vôňou. Zistila som, že som ho používala už trochu "po funuse", lebo záruka mu skončila v októbri, ale našťastie som si nevšimla žiadny problém. Bola to limitka, čo je škoda, pokojne by som si ho kúpila opäť. Viac o ňom TU. H 5/5

Alverde telové maslá Susser Traum a Verwohn-Traum - masielka pochádzajú ešte zo zimnej limitky z roku 2014, ale tieto vône som nevedela použiť v lete, nechávala som si ich na zimné a vianočné obdobie. Obe dobre hydratovali a pohodlne sa nanášali. Vpíjanie bolo trochu pomalšie, keďže ide o prírodný produkt, ale nič hrozné. Škoda tých malých balení, lebo vydržali dosť krátko (1 cca týždeň každodenného používania). Vône boli skvelé -  Susser Traum bolo viac také ovocné, brusnicové a Verwohn-Traum malo zrejme evokovať škoricu, mne viac pripomínalo sladké vianočné pečivo. H 5/5


Bioderma Sébium Pore Refiner - niekedy som nerozumela tomu boomu okolo týchto sér na zmenšenie pórov, keďže ja som nikdy nejak svoje póry neriešila (viac ma trápia moje jazvičky od akné). Avšak, tieto veci zrejme podporujú aj menšie mastenie pleti, aspoň teda u mňa to má taký efekt a ten je vždy viac ako vítaný. Takže už si svoju starostlivosť bez Pore Refineru neviem predstaviť. H 4/5

Denný a nočný krém Ziaja Manuka Tree - v tomto prípade netreba šetriť chválou, ozaj výborne krémiky na mastnú a problematickú pleť. Môj ksichtík je pri ich používaní vo veľmi dobrom stave (ak sa sama nesabotujem nejakým jedlom).Nové balenia už mám pripravené, ale chcem najskôr spotrebovať staršie zásoby iných krémov. Recenziu oboch krémov čítajte TU. H 5/5 

Kiehl´s Rare Earth Pore Refining tonizačná voda - na fotke je len mala fľaštička, kam som preliala zvyšok po tom, čo veľká odišla do Prahy, lebo Kiehl´s vraj tiež zbierajú prázdne obaly (podobne ako v Lush). Opäť ďalšia vecička, ktorá zlepšuje mastenie pleti vďaka obsahu ílu. Mám už druhé balenie, tak v priebehu januára bude recenzia. H 5/5


Cien odlakovač bez acetónu - môj obľúbený odlakovač, dobrý pomer cena/objem/výkon. Kúpite v Lidli. H 5/5

Nivea Invisible antiperspirant - tu už prichádzame k výrobku, ktorý ma až tak veľmi nepotešil. Ja všeobecne veľmi produkty Nivea nemusím a toto ma už úplne dostalo. Antiperspirant, ktorý sľubuje 48 hodinovú výdrž a ja som sa cítila spotená už po 4 hodinách kancelárskej roboty. Tu niečo zrejme nebude v poriadku. Aspoň, že celkom obstojne voňal a nenechával fľaky no... H 1/5


Jason Normalizing Tea Tree Treatment šampón - na tento prírodný šampón som po jeho kúpe nedala dopustiť, bohužiaľ pri jeho používaní by som si musela umývať vlasy každý deň, čo odmietam. Pri používaní obdeň sa v deň plánovaného umývanie objavovalo svrbenie pokožky hlavy a tvorili sa lupiny. Mojej vlasovej pokožke toho veľa neulahodí no... Viac o ňom TU. H3/5

Bioderma šampón Nodé DS+ - zato tento šampón ma potešil. Intenzívne liečivý a výborný. Nakoniec som ho kombinovala spolu s Jasonom a bola som s tým spokojná. Najprv umyť Jasonom a druhé umytie Biodermou. Nie je to práve lacná záležitosť, takže to takto celkom išlo a s veľmi dobrými výsledkami. Recenzia TU. H 6/5

Manufaktura Čierna Ríbezľa sprchový gél a šampón - super vôňa, super penivá schopnosť. Čo viac dodať, recenziu nájdete TU. H 5/5


Chanel Inimitable Intense riasenka - mala som od nej veľké očakávania, vzhľadom na moju spokojnosť s riasenkou Sublime de Chanel. Táto bola podľa môjho názoru poslabšia a waw-efekt sa tu nekonal. Považujem ju skôr za taký priemer. Recenzia TU. H 3/5

NYX ceruzka na oči a obočie Charcoal - s touto ceruzkou som sa musela dosť zžívať, lebo obočie sa mi lepšie upravuje tieňom. Odtieň bol trochu tmavší ako by som potrebovala, ale využila som ju poriadne. Dobre držala na obočí, takže sa nemôžem sťažovať. Len ma nebavilo to stále strúhanie. Ostanem radšej pri tieňoch a Alverde géle na obočie. H 3/5. 

No a na záver malá štatistika za uplynulý rok. Nechala som sa trochu inšpirovať Bielou mačkou a orientačne som si zrátala, koľko stála moja spotrebovaná kozmetika za celý rok 2015 - neuveriteľných 706e (nerátala som produkty zo spoluprác a darčeky). Teda! A dohromady som spotrebovala napríklad: 

- 13 sprchových gélov
- 15 telových mliek/masiel
- 5 krémov na nohy a 4 na ruky
- 6 deodorantov
- 5 pien na holenie
- 9 pleťových krémov
- 14 pleťových masiek (vrátane tých "sáčkových")
- 2 micelárky a 3 tonizačné vody
- 6 iných odličovačov
- 7 makeupov
- 6 púdrov
- 6 špirál
- 5 lakov na nechty
- 3 rúže a 2 balzamy
- 5 šampónov
- 4 odlakovače
- 45 vzoriek

Aká bola Vaša spotreba za december? Poznáte niečo z týchto výrobkov?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvelý článok ! :)

    Pozývam ťa a aj tvoje čitateľky na novoročný giveaway ku mne na blog. :)
    ------>VYHRAJ PARFÉM CHLOÉ<------

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uf, nič z toho som nevyskúšala, ale zaujal ma šampón a sprcháč od Manufaktury, mám teraz od nich vínový šampón a tá vôňa je úplne perfektná! :) A tiež mám Pore Refiner, ale ešte som ho nenačala, takže som naň zvedavá. A tiež ma zaujali Ziaja krémy! Raz som mala od nich uhorkový a vôbec nebol zlý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús ten sprcháč (snáď to nebola limitka), je výborný. Ten uhorkový Ziaja som mala tiež a tento Manuka je o level vyššie :)

      Odstrániť
  3. po tom odlakovači cien už dlho pozerám ale teraz si moc nelakujem takže nemám minutý ani ten čo mám doma, ta limitka masla od alverde boli super hneď som ich minula ale kelímky mam ešte teraz doma:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň máš tip na dobrý odlakovač do budúcnosti :) áno, kelímky si schovávam aj ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017