2.27.2016

Bobuľky od Jordany


Pamätáte si ešte na moje hľadanie dokonalého malinového rúžu? Ja jeho výsledky vídam v kozmetickej skrinke každý deň v dosť hojnom počte. Ale najdôležitejšie je, že som ho už asi našla (ďakujem Saška!). Kým ho však dokonalo otestujem, chcem Vám predstaviť ešte 2 kúsky - bobuľky z dielne značky Jordana

Tieto rúže boli pomerne impulzívnou kúpou a presvedčila ma najmä ich cena (1,96e) a neskutočne veľký výber odtieňov. A keď som tam videla názov odtieňa "raspberry", bolo rozhodnuté. Aby nebola malinka sama, rovno som jej zadovážila aj sestru černicu - "blackberry". Raspberry je  rúž tmavoružového odtieňu s modrastým, skôr studeným podtónom. Blackberry ma odtieňom úplne prekvapil. Tyčinka ako aj swatch na ruke je skôr fialový, kým na perách sa javí viac hnedý. Oba rúže sú ľahko lesklé a obsahujú malé trblietky. 


Balenie rúžov je plastové v čierno-striebornej kombinácií s praktickým priehľadným vŕškom. Tyčinka z balenia dosť nebezpečne trčí, nedá sa úplne zatočiť dovnútra, takže si vždy dávam extra pozor, aby som vŕšok nezapichla do samotného rúžu. Potlač obalu nie je veľmi trvácna a už sa pomaly začína lúpať. Na spodnej strane sa nachádzajú nálepky s názvom odtieňa. 


Samotný rúž je sladko parfumovaný a hrozne mi pripomína také lepkavé ovocné lesky, ktoré sme si kupovali ako deti. Tá vôňa je takmer identická. Pigmentácia oboch rúžov je priemerná, takže sú vhodné aj na bežné použitie. Konzistencia je skôr krémová. Odporúčam pod rúž stále aplikovať balzam, pretože oba kúsky majú tendenciu pery vysušovať. Výdrž na perách je priemerná až slabá. Do vrások nezalieza. 


Rúže považujem skôr za taký priemer, nič extra od nich čakať netreba. Avšak za tú cenu ide vlastne o príjemné kúsky v neskutočnom množstve odtieňov, kde si určite vyberie každý a dokonca existuje aj línia v matnom prevedení. Balenie má 3,4g. Dostupné sú napríklad TU



Máte svoj vysnený odtieň rúžu? Už ste ho našli? Aký to je? Máte skúsenosti s rúžmi Jordana? 

4 komentáre:

  1. Mě u Jordany vadí jejich vůně rtěnek.. :( Ale barvy jsou super..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, tá vôňa nie je príjemná...

      Odstrániť
  2. Já mám pocit, že mi nejvíce sluší růžové odstíny, klidně i takové výraznější. Zatím je mojí top rtěnkou asi rtěnka od Sleek-u v odstínu Loved Up. Jinak na klasické rtěnky zase tolik nejsem, mám raději dlouhotrvající, jelikož je nerada během dne stále kontroluju a několikrát nanáším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevysušujú Ti dlhotrvajúce veľmi pery? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017