Budem žena Vamp!

2/15/2016 12:30:00 AM


Skúšanie nových a nových riaseniek ma baví, preto sa len málokedy stane, že sa niektorá u mňa doma vyskytne opakovane. Ale ako všade, mám svojich favoritov aj v tejto oblasti. Hoci som v sortimente značky Pupa už dávnejšie našla svoju srdcovku, aj riasenka Vamp! stojí za niekoľko slov. 



Riasenka má jednoduché strieborné balenie, ktoré sa postupne rozširuje a na ktorom nájdete logo značky a názov. Kefka sa za rozšírený koniec dobre drží a pohodlne sa s ňou pracuje. 


Kefka je klasická štetinková, tvarom pripomína osmičku alebo presýpacie hodiny. Má tendenciu naberať trochu viac farby, jednoznačne ju odporúčam poriadne očistiť pred použitím. Zo začiatku je riasenka dosť mokrá, takže sa zvykne aj odtláčať a zlepovať riasy. Keď sa nechá trochu preschnúť, je to lepšie, ale stále treba dávať pozor. 


Riasenka primárne sľubuje mega objem a mimoriadne veľké riasy. Naozaj ponúka poriadne zvýraznenie rias a čiastočne aj ich predĺženie, ale najmä dodáva fajn objem. Riasy poriadne obalí dávkou farby a tie sa javia ako omnoho hustejšie, výraznejšie a predĺžené. Navyše, riasy nie sú po použití typicky "tvrdé", ako sa to stáva pri niektorých iných riasenkach. Stále sú pružné a ľahké. Riasenku je možné do určitej miery aj vrstviť, ale neodporúčam, lebo potom sa už ťažko vyhnete zlepovaniu. K vytočeniu rias sa neviem vyjadriť. Predtým keď som ju používala, nevšimla som si, žeby opadávala. Tentokrát si však všímam po niekoľkých hodinách nepekné hrudky maskary pod očami. No a keď si to náhodou nevšimnem/neuvedomím, tak si ju aj niekedy aj rozmažem a vyzerám ako panda. Neviem, či je to preto, že som ju mala cca 9 mesiacov v skrinke alebo je to pri nej bežné. Odličovanie (micelárkou, inak som neskúšala) je bezproblémové. 


Osobne považujem Vamp! riasenku za dobrú voľbu pre tie z Vás, ktoré hľadajú zvýraznenie, objem a nevadí im, ak sa trošku ráno budú piplať s otieraním farby z kefky. Riasenka s objemom 9ml je dostupná v kamenných predajniach Pupa na Slovensku a jej orientačná cena je 8,90e. Pupa má niekedy akciu, všetky riasenky za 2,99e, čo si skúste vysledovať na ich FB. Dá sa parádne ušetriť. Zakúpiť sa dá v 6 odtieňoch (čierna, hnedá, fialová, tmavomodrá, svetlámodrá a tyrkysová). V ponuke je aj vo vodeodolnej verzii. 

Poznáte túto riasenku? Skúšali ste ju? Aké boli Vaše dojmy? Aká je Vaša obľúbená riasenka? 

You Might Also Like

20 komentářů

  1. áno,súhlasím je skvelá.predčí aj drahšie kúsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, mimo temy: Blogy citam cez rss citacky. Najcastejsie offline cestou do prace. Tym, ze si zmenila nastavenia feedly zobrazuje len nadpis a kvoli precitaniu textu treba online kliknut na stranku. Co vacsinou uz neurobim. Myslim, ze nie som jedina, ktora cita blogy tymto sposobom a podla mna tak prichadzas o citatelov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, vďaka za info, ale netuším o akých nastaveniach hovoríš, v poslednom čase som nič nemenila. Nevedela by si mi nejak bližšie povedať, kde sa to nájdem? Hodím na to očko, že čo sa tam deje. Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. Nastavenia, ine, povolit informacny kanal blogu, uplne.

      Odstrániť
    3. Ďakujem, malo by to už byť v poriadku.

      Odstrániť
  3. Vždy keď Pupa nejakú akciu vyhlási, tak nikdy nemám smer obchod Pupa! Je to ako naschvál, ale túto akciu si niekedy vyčíham a aspoň dovtedy miniem všetky riasenky, čo mám v zásobe :). Táto vyzerá skvelo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne minúť! Nie je dobré mať ju uloženú v skrinke ;)

      Odstrániť
  4. Vyzera super ta špirála :) na blogu prave robím giveaway o kabelku Michael kors, este stale mas šancu zapojiť sa ak by si náhodou mala záujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda, že Pupa není v čr, tuhle řasenku bych chtěla vyzkoušet a ještě ty matné tekuté rtěnky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáte Pupu? Tak to je ďalší dôvod navštíviť Slovensko (alebo Taliansko) :)

      Odstrániť
  6. naozaj krasne ukaže na očiach mam rada riasenky ktoré majú užšie kefky lebo sa mi vidí že sa snimi daju lepšie vytočiť riasy a zvýrazniť teda mne osobne to tak príde, a keby som mala Pupu niekde nablízku skúsila by som ju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež chodievam na Pupu až do Košíc, ale oplatí sa :) treba trpezlivosť :)

      Odstrániť
  7. Řasenka vypadá hodně dobře, jde vidět, že řasy opravdu hodně zvýrázní a nadzvedne. Osobně testování řasenek moc nemusím. Vždycky stejně skončím u té stejné, kterou používám už několik let - Maybeline the Colossal VOlum.

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne, že už máš "tú" svoju :)
      Maybelline má poväčšine dobré špirálky, takže si určite spokojná :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017