Dnes sa konečne pôjdem okúpať!

2/10/2016 12:30:00 AM


Pred Vianocami mi urobili baby z DMky veľkú radosť balíčkom, v ktorom bolo blahoželanie a sada šumivých prísad do kúpeľa. Je pravda, že ja sa kúpem ozaj málokedy a som skôr sprchový typ, no raz za čas si (už teraz) doprajem aj kúpeľ. 



Prísady do kúpeľa Balea Badeherzen sú zabalené vo veľmi peknom maľovanom papierovom obale. V balení sa nachádza 6 srdiečok, pričom na 1 kúpeľ Vám bohato stačí rozpustiť 1 srdiečko. Vône v balení sú 3 - levanduľa, ruža a kombinácia limetky a zeleného čaju. V srdiečkach sa nachádzajú aj sušené kvietky, takže okrem odlišnej vône, aj odlišne vyzerajú. 


Levanduľová verzia je obohatená fialovými kvietkami levandule, ale nevonia mi úplne 100% ako levanduľa. Cítim tam ešte niečo iné, také svieže. Je ale možné, že vône sa aj pomiešali dohromady, keďže sú v 1 balení. Verzia s ružou obsahuje sušené lupienky ruže a vonia úplne identicky. Veľmi mi pripomína vône všetkých výrobkov s bulharskou ružou. Ideálne pre kúpeľ na valentína (ak oslavujete, a ak nie, aj tak si môžete porelaxovať vo vani). Posledná verzia je vôňou mne najbližšia - limetka a zelený čaj. Super svieža vôňa, ktorej som neodolala a hneď pri prvej príležitosti putovala do vane. Obsahuje žlté lupienky nechtíku. 


Výrobca odporúča srdiečka rozpúšťať vo vode s teplotou 36-38°C a vychutnať si kúpeľ 10-20 minút. Srdiečka sa rozpúšťajú trochu pomalšie a neurobia zas takú show, ako balistiky z Lushu, ale to vôbec nevadí. Obsahujú oleje, takže sa môžete po kúpeli tešiť na hydratovanú a prevoňanú pokožku. Po kúpeli treba dávať pozor, lebo olej a kvietky sa usadia na vani, takže je lepšie ju čím skôr umyť, aby sa tam niekto nepošmykol.

Kúpete sa? Používate rôzne šumivé prísady, alebo preferujete peny do kúpeľa?

Ďakujem DM drogérií za možnosť vyskúšať tieto srdiečka. 

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017