Nie celkom valentínska giveaway :) UKONČENÁ

2/13/2016 12:30:00 AM


Keď už sa blíži ten sviatok zamilovaných, prišlo mi to ako skvelý čas prejaviť moju náklonnosť Vám a tak som vybrala zopár maličkostí, ktoré Vás dúfam potešia :) 

Vyhrať môžete:
- 3 laky Pupa (svetlý ružový 142, slivkový fialový 145 a modrofialový 147)
- Freedom Pro Lipstick rúž, odtieň 110 Born with it
- Ebelin hubku na nanášanie makeupu
- Clinique Quickliner čiernu ceruzku na oči
- Garnier Pure samohrejivú čistiacu masku

Čo treba urobiť?
- sledovať blog cez GFC
- bývať na Slovensku alebo v Čechách
- do komentára pod tento príspevok uviesť Vašu GFC prezývku a mailovú adresu 
- môžete mi tiež napísať, či oslavujete Valentína a ak áno, čo plánujete tento rok
+
- bonusový komentár si môžete pridať za sledovanie na bloglovin´ alebo facebooku

Giveaway bude ukončená 14.3.2015. Veľa šťastia! 

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Sledujem pod tymto uctom. Valentin s priatelom neoslavujeme, my sa lubime a obdaruvavame cely rok. Ale nejaku cokoladku mu asi kupim :-D
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Valentýna neslavíme :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    väčinou je priatel na valentína v práci v nemecku takže my si robíme valentín vzdy ked je doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gfc a bloglovin Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    väčinou je priatel na valentína v práci v nemecku takže my si robíme valentín vzdy ked je doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Peťuška
    Valentína nijako s priateľom neprežívame... ale že tento rok má pre mňa pripravené nejaké prekvapenie, tak som zvedavá... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com
    Valentýn neslavím, ale určitě si udělám pěknou koupel a podívám na nějaký film:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC Nikola ORechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    valentín neslávim s priateľom ale sama, kedže som bez priateľa :) určite si otvorím flašu vína, pozriem romantický film a napustím si vaňu plnú peny a morskej soli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Lavandula Diary
    e-mail: lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Ja Valentína neoslavujem ,nemám s kým :D

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkná soutěž :) Jinak Valentýna slavíme jenom tak lehce, žádné drahé dárky, prostě si spolu někam zajdeme, dáme si čokoládu a podobně :) Tento rok plánujeme zajít asi na bazén a do naší oblíbené kavárny, ale budeme si to muset posunout asi o týden, protože tenhle to bohužel nevychází :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Valentína neoslavujem, lebo ešte spm svoju polovičku nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Valentína neoslavujem, lebo ešte spm svoju polovičku nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc: jay
    juliapavlikova2@gmail.com
    ja osobne valnetína neoslavujem - okrem toho, že nemám s kým, príde mi v poslednej dobe až príliš komerčný, čo už.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. bloglovin: jayyx
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Valentin uz neslavime, niekedy, ked je nalada, ideme na veceru alebo do kina a to je tak vsetko. :D
    GFC : andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Valentin som nikdy neoslavovala je to viac menej komerčný sviatok ked vidim tie plišáky a plišakovské srdiečka v obchodoch mam dosť :))ale take vinko s priatelom nie je na zahodenie:)
    gfc roumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: vaja vaja
    Valentín veľmi neoslavujem!
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jéj, tak táto GA je super. Chcela by som vyhrať, tie laky od Pupa by ma potešili! :))
    Sledujem cez GFC ako Suzzie
    cechvalovazuzana@gmail.com
    Valentína sme s priateľom nejako špeciálne neoslavovali. Ja som mu kúpila lístky do kina na Deadpool na ktorom sme o týždeň boli a ja som dostala stolné zrkadielko a ružu, takže to mi stačilo. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Anna Porubanová
    Valentína neoslavujem, pretože som ešte nenašla takého zúfalca, ktorý by tento sviatok chcel stráviť so mnou. Snáď o rok!
    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Valentýna neslavíme, ale už se těším na 1.máj.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017