Spotrebované 1/2016

2/01/2016 12:30:00 AM


Prvý mesiac roku 2016 máme za sebou. Celkom to zbehlo, čo poviete? Január bol celkom plný, tak mám pocit, akoby trval len 2 týždne. Spotreba tento mesiac nie je nejaká extra vysoká, ale zopár kúskov sa našlo. Tentokrát sa mi podarilo spotrebovať 9 plných balení. 



Yves Rocher sprchový gél Jablko & Vanilka - mi robil veľmi príjemnú spoločnosť v sprche počas chladných večerov. Sprchovanie bolo voňavé a mega príjemné. Navyše sa dá použiť aj namiesto peny do kúpeľa. Určite by som si ho kúpila na budúcu zimu opäť, ale je to limitka (žeby do zásoby?) H 5/5

Dermacol krém na ruky Hrozno & Limetka - na tento krémik som sa tešila, lebo tento rad je z Aroma Rituals môj najobľúbenejší. Sklamal ma trochu slabšou vôňou, než som zvyknutá u telového mlieka či sprcháča. Hydratácia bola v pohode, trochu horšie sa vpíjal, tak som ho používala pred spaním. H 3/5

Balea krém na nohy Totes Meer - jeden z prírastkov z DM blog eventového víkendu. Príjemná parfumácia, konzistencia a jednoduché nanášanie. Hydratácia pre mňa skôr priemerná, na zimu slabšia, v lete by mohol byť okey. Radšej mám verziu s ureou. H 3/5

Alverde deodorant Mäta & Bergamot - tento som si kúpila do zásoby 2x, keďže verzia s aloe a perlami mi vyhovovala, ale vôňa nebola pre mňa vyhovujúca. Tento vonia síce sviežejšie, ale účinnosť je slabšia. H 2/5


Himalaya Herbals čistiaca pena Neem - túto penu som používala na večerné čistenie pleti v sprche. Používala sa výborne a mega jednoducho. Pleť dobre vyčistila od zvyškov makeupu aj od mastnoty, ale pokiaľ som sa veľmi rýchlo nenakrémovala, cítila som trochu sťahovanie pleti. H 3/5

Bioderma Sébium micelárna voda - najlepšia micelárka na svete, viac asi netreba písať. H 5/5

Lush Cupcake maska - jedna z mojich najobľúbenejších masiek na svete. Čistí, upokojuje, robí krásnu pokožku a vonia (aj vyzerá) ako čokoláda. Pokojne by som ju aj ochutnala. H 5/5


Essence Lash Princess riasenka - náhodná kúpa. Riasenka je primárne predlžujúca, je však potrebné naniesť niekoľko vrstiev, aby bol dosiahnutý žiadaný efekt. Mala som ju otvorenú dlhšie a používala som inú riasenku, takže radšej vyhadzujem. H 3/5

Revlon Colorstay makeup - najlepší z najlepších. H 6/5 

Poznáte tieto výrobky? Čo ste v januári spotrebovali Vy? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tú micelárku by som chcela vyskúšať určite aj ja :) super výrobky ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si zlatá ďakujem za krásny komentár mohla si sa opýtať čo si len chcela:-)je málo takých ľudí čo si niečo take pamataju.. Ja mám sprchový gél Yves Rocher malinový a zdá sa mi že nepení tak dobre ako iné musím si ho dávať viacej možno je to u každého individuálne, Alverde roll on som raz jeden skúšala ale bol o ničom fľaky zanechával a podobne, ale určite odporúčam ak si ešte neskúšala Balea deo roll on active v takom žlto-ružovom prevedení on je asi najlepší aky som kedy mala ráno som si ho dala a k večeru som ho ešte stále cítila ako vonia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nabudúce uz budem vedieť :) YR som mala len tie Jardins a tie sú fajn celkom, iné som neakúšala... A ten Balea roll-om je veľmi dobrý, len ja sa snažím nájsť nejaký funkčný prírodný :)

      Odstrániť
  3. Od Dermacolu jsem měla v této verzi sprcháč a te byl úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ten vonia úplne fantasticky na rozdiel od krému :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017