2.18.2016

Toto už nabudúce nie!


Okrem neustálej snahy skúšať stále nové a nové riasenky, som zistila, že podobne trafená som aj keď ide o makeupy. A najmä tie matujúce. Tuším, že som snáď vyskúšala už väčšinu dostupných produktov (rest mám ešte pri L´Oreal Infailible). Naposledy som sa neudržala a objednala som si po dlhom čase katalógový makeup - Oriflame The One Matte Velvet Foundation


Ide o tekutý makeup, ktorý je určený na mastnú pleť a sľubuje zamatový matný finiš. Je obohatený aj o SPF20 a tým pádom, by mal byť vhodný aj na teplejšie počasie. Makeup kúpite v plastovej tube vo fialových odtieňoch. V ponuke je v 5 odtieňoch, ja som si vybrala druhý najsvetlejší - Fair Nude, hoci myslím, že by som v pohode zvládla aj svetlejší - Porcelain. Ako veľkú nevýhodu vidím to, že tuba nie je priehľadná a tým pádom neviete, koľko produktu Vám ešte ostáva. Nemá pumpičku, ale von si ho vytláčate (resp. v tomto prípade vylievate) klasicky cez malý otvor. Je jemne parfumovaný. 



Makeup má tekutú, až veľmi tekutú konzistenciu a na ruke sa doslova rozlieva. Odporúčam viackrát vytláčať menšie množstvá, inak bude všade okolo Vás. Nanášanie som skúšala štetcom aj hubkou a najviac mi asi vyhovuje aplikácia Beauty Blenderom alebo plochým Hakuro H50. Pri použití zaobleného štetca RT Expert Face Brush zanecháva šmuhy. Tým, že je pomerne tekutý má aj slabšie krytie a na niektorých miestach na tvári, najmä na lícnych kostiach slabšie na pleť chytá. V týchto oblastiach je potrebné vrstviť. Po nanesení pôsobí na pleti celkom prirodzene, zmatnenie nie je úplne 100%, ale púder to napraví. Bohužiaľ, tento stav nevydrží extra dlho a pleť sa pred obedom (asi 5 hodín po nanesení) leskne ako diskoguľa. V tomto prípade však už neodporúčam ani púdrovať, pretože postupne začína zliezať z pleti a tvoriť nepekné mapy. Tie by sa púdrom len zvýraznili. Tiež ma nepotešilo, že zalieza do vrások na tvári. Mne sa osvedčilo už len odsávanie pomocou zmatňujúcich papierikov. A potom... čakať do konca pracovnej doby a utekať domov po kanáloch. A nepomohlo mu ani nanesenie bázy. 


Tento makeup teda majiteľkám mastnej pleti odporúčať nemôžem. Majiteľky zmiešanej pleti by mu snáď ešte mohli dať šancu. Nechcem si však predstaviť, ako sa bude správať počas teplejšieho počasia. Balenie má objem 30 ml a jeho cena je cca 10e. 

Zvyknete nakupovať z katalógov? Skúšali ste tento makeup? Aký je Váš obľúbený makeup?

Nezabudnite na Giveaway!!! 

4 komentáre:

  1. Z Oriflame som mala veľmi veľa vecí, keďže som s ním aj pracovala, ale po čase mi kozmetika prestala vyhovovať :/ Napríklad krycí krém vôbec nekryl alebo voňavky rýchlo vyprchali..
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda. Ja som mala prevažne dobre skúsenosti, ale väčšinou som mala telovú kozmetiku od nich.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja by som na nich nerada zanevrela, ale toto fakt nevyšlo..

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017