Voňavé sprchovanie

2/21/2016 12:30:00 AM

 

Som syseľ. Inak totiž neviem vysvetliť tie zásoby sprchových gélov, ktoré som pred nedávnom pri upratovaní objavila. Mám zásobu asi tak na 3 roky. Nežartujem. Ale keď gély sa tak dobre nakupujú, pretože po 1. nestoja obrovské sumy, po 2. existuje snáď milión druhov a po 3. sprchový gél proste stále potrebujete (najlepšia výhovorka). Dnes Vám viac poviem o dvojici, ktorá mi spríjemňuje sprchovanie aktuálne. Naposledy to boli tieto







Yves Rocher Jardins du Monde Carambola - sprchové gély z tejto edície od YR sú všeobecne veľmi obľúbené a často nakupované, čomu aj celkom rozumiem. Ponúkajú veľmi široké spektrum vôní (z ktorých som zatiaľ vyskúšala LEN 2, mala by som sa polepšiť), sú cenovo dostupné a dobré. Ja som pri vyberaní vône pre tentokrát chcela vyskúšať niečo iné. Nie, citrusy ma baviť neprestali, ale aj tie je potrebné raz za čas vystriedať. Tak som si vybrala karambolu a urobila som veľmi dobre. Vonia zaujímavo, sviežo a zároveň sladko (ako vonia ovocie karamboly?) a stále ma veľmi baví. Nepoužívam ho každodenne, ale chodí so mnou vďaka skladnému baleniu na plaváreň. Takže ho mám tak trošku aj za odmenu. Konzistencia je klasická tekutá gélová a je žltej farby. Pení veľmi dobre, ako je to u Jardins du Monde zvykom. Balenie s objemom 200 ml stojí 2,20e. 






Lush Snow Fairy - keď sa dostanem niekam do väčšieho mesta, nikdy nesmiem vynechať návštevu v Lush. Tak to bolo aj naposledy, keď sme s drahým ešte v decembri boli v Budapešti. Mala som v pláne kúpiť svoje obľúbené výrobky a vyskúšať niečo nové. Voľba padla na sprchový gél. Bohužiaľ, vyberala som dosť narýchlo a v obchodíku bolo pomerne veľa ľudí, takže som logicky siahla po tom, ktorý bol ružový (áno, vzala som ho kvôli farbe). Tento gél patrí medzi produkty vianočnej Lush limitky, ale tuším, že sa objavuje v ponuke pravidelne každý rok. Čo je na ňom okrem brutálnej ružovej farby zaujímavé, je jeho vôňa. Ono, ja sa neviem rozhodnúť, či ju úplne milujem alebo neznášam. Ale asi skôr milujem. Predstavte si takú tu klasickú žuvačkovú vôňu (Pedro, nie mentolový Orbit). A znásobte ju 10x. A tak nejak vonia tento sprcháč. Iste, nie je to záležitosť pre každého, ale mňa veľmi baví. Inak je gél štandardne dobrý, pení, nevysušuje a sprcha s ním je príjemná. Balenie má objem 250g, je vegan a stálo 2790huf, čo je zhruba 10e. 

Čím sa aktuálne sprchujete Vy? Nejaké tipy na sprchové gély, ktoré musím vyskúšať? 

A samozrejme, stále beží Giveaway!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. aj ja sprcháče nakupujem pravdepodobne najradšej z celej kozmetiky, fakt tých značiek a vôní je nespočetne veľa, niekedy je zas až ťažké vybrať. z lushu si chcem niečo zohnať aj ja, ale zatiaľ som nemala možnosť navštíviť ich predajňu. aj keď je tá cena vyššia.. vyskúšať treba. :D od yr moc kozmetiku nekupujem, predajňa u nás v meste nie je, ja som teraz maniak na sprcháče aroma rituals od dermacolu a baleácke limitky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Lush aj YR sa dá objednávať aj online, akurát z Lush ti nepošlú úplne všetko (napr. na masku musíš ísť osobne). A Aroma Rituals rovnako aj Balea limitky tiež milujem :)

      Odstrániť
  2. Tady ta edice od YR je moc dobrá a hlavně voňavá :) Já měla levanduli a granátové jablko :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017