Voňavý rituál s Dermacolom

2/07/2016 12:30:00 AM


Rad Aroma Ritual značky Dermacol patrí medzi veľmi obľúbené a známe. Stále vznikajú nové vône a do kolekcie pribúdajú nové výrobky. Mne sa doma aktuálne zhromaždili 4 telové mlieka z tohoto radu a povedala som si, že by bolo fajn ich zrecenzovať naraz. 


Tieto mliečka mám osobne veľmi rada, čo je aj dôvodom, že ich mám doma opakovane. V minulosti som vyskúšala napr. verziu jazmín, ktorú ale tentokrát neuvidíte. Mlieka majú typickú ľahkú konzistenciu, ktorá sa na pokožku výborne aplikuje a rozotiera. Vsakovanie je celkom rýchle a obliekať sa môžem takmer okamžite. Pokožka po nanesení nie je lepkavá ani mastná, skôr je vláčna a voňavá. Vôňu je cítiť necelú hodinku, potom sa vytratí. Hydratačná schopnosť týchto mliek je pre mňa akurátna, určite však mlieka nebudú vyhovovať extra suchej pokožke. Mliečka kúpite v tubách s objemom 200ml a stoja okolo 3,60e. Jednotlivé verzie sa líšia primárne vôňou a obsahom určitých látok. V čom sú teda iné?




Rebarbora & Jahody - v zložení sa nachádza extrakt z jahôd, ktorý dodáva pokožke optimálnu hydratáciu, zvláčňuje ju, vyživuje a necháva jemnú. Vonia primárne po rebarbore, čo je ozaj fajnová svieža vôňa, ktorá ma dokáže prebrať. Samotné mlieko je jemne ružovej farby a má prívlastok svieže.




Vodný melón - obsahuje extrakt z melóna, ktorý sľubuje hydratáciu pokožky a mal by podporovať jej regeneráciu. Vôňa je opäť svieža, ale skôr sladká. Melón tam cítim len veľmi zľahka. Rovnako ako rebarborové, je ružovej farby. Jeho prívlastok je osviežujúce. 




Sicílska pistácia - v tomto mlieku nájdeme pistáciový olej, ktorý pokožku hĺbkovo vyživuje, regeneruje a chráni pokožku pred voľnými radikálmi. Vôňa je sladká, evokuje vo mne pistáciovú zmrzlinu. Rada ho používam po ťažkom dni v práci. Jeho farba je zelená a prívlastok revitalizačné. 




Hrozno & Limetka - je mojím favoritom z tohto radu. Obsahuje olej z hroznových jadierok, ktorý podporuje regeneráciu pokožky, hydratuje ju a zjemňuje. Vôňa je geniálna, pripomína mi muškátové hrozno, ktoré milujem. Je jemne fialovej farby a tróni mu výstižný prívlastok antistresové. 


Mliečka sú teda výborné a rada ich používam. Jediným mínusom je ich zloženie, ktoré obsahuje niekoľko parabénov a farbív. Ak ste mali nejaké problémy s pokožkou na tele, odporúčam pri ich používaní opatrnosť. 

Poznáte tieto mliečka? Vyskúšali ste už nejaké? Ktorá verzia je Vaša obľúbená? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Aroma Ritual řada je moje oblíbená, miluju sprcháče čokoláda a pomeranč nebo irská káva, melounový jsem měla peeling, hroznový zádě pečující olej a krém mám teď mandarinkový sorbet. Je tolik druhů a vůní jak říkáš! Takhle hezké srovnání se mi líbí, moc povedený článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Mne najviac vyhovuje asi tá limetka a hrozno, ale vonia mi aj melón a jahoda. Rada by som ešte vyskúšala napríklad hrušku, tú som ešte nemala :)

      Odstrániť
  2. Dermacol milujem ! :) Mala som rebarboru a jahody a nádherne voňal :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol Ritual jsou moc fajn, nejraději mám sprchový gel s melounem! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som hrozno a limetku, úžasná vôňa. Brúsim si zúbky na melón. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieti vecičky od Dermacolu som ešte neskúšala, ale asi to napravím, vyzerajú dobre :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite mi daj potom vedieť, ako sa ti pozdávajú :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017