3.21.2016

Čokoládové obočie


Keď som bola mladšia, tak si spomínam, že sme pri líčení obočiu veľmi nevenovali pozornosť. Snažili sme sa o dokonalú pleť, bez akýchkoľvek chybičiek a lesku a o perfektne orámované oči čiernou ceruzkou. Na všetky ženy s upraveným obočím (vtedy najmä vytetované) sa pozerali tak nejak podozrievavo. V poslednom času si už obočie upravuje väčšina žien. Veď aj dokonalý makeup alá Kim Kardashian by s neupraveným obočím vyzeral príšerne. 


Ja som sa úpravou obočia začala zaoberať v začiatkoch môjho blogovania, keď som na fotkách obdivovala pekne upravené obočie iných bloggeriek. Vyskúšala som už tiene, gély aj ceruzky na obočie. Hoci som si myslela, že ceruzka bude najjednoduchšia a najpraktickejšia možnosť, zmýlila som sa. Je síce skladná a praktická, ale na môj vkus je príliš výrazná a nápadná. Pri všemožnom skúšaní sa mi najviac osvedčila kombinácia fixačného gélu a tieňov. Aktuálne používam paletku tieňov na obočie Oriflame The One Eyebrow Kit, ktorú by som Vám chcela dnes predstaviť. 


Paletka má slušivý fialový dizajn. Keď otvoríte vrchnú časť, vo viečku sa nachádza akurátne veľké zrkadielko a 3 chlieviky. Prvý chlievik obsahuje bezfarebný vosk na zafixovanie obočia a ďalšie 2 obsahujú tiene. Jeden svetlý (pre blondínky a svetlovlasé) a druhý tmavší hnedý (pre nás ostatné). Výrobca uvádza, že tiene sa dajú aj miešať a môžete si tak vytvoriť dokonalý odtieň. Ja používam len ten tmavý, ktorý mi farebne dokonale vyhovuje. Tieň je jemne namletý a trochu práši. Pigmentácia je taká akurátna. Nanášam ho na obočie pomocou tenkého skoseného štetca. Výsledkom je pekne zvýraznené, jednoliate ale zároveň prirodzene vyzerajúce obočie. Tiene dobre držia, nevytrácajú sa a obočie zostáva v perfektnom stave až do odlíčenia. Vosk zas obočie perfektne zafixuje. Micelárkou ide dole tieň aj vosk bez problémov.


Balenie obsahuje aj 2 skosené štetce - jeden na tiene a druhý na vosk. Takú som mala informáciu ešte z katalógu a počula som, že v paletke niečo hrká. Ale teda, kým som prišla na to, kde sú... No, trvalo mi to nejaký čas. Oni sa totiž nachádzajú v spodnej časti paletky, ktorú treba vysunúť. Priznám sa, neskúšala som ich, ale vyzerajú použiteľne. 



Paletku Eyebrow Kit si môžete objednať za cca 6e. Balenie má obsah 3g a veľmi pomaly z neho ubúda. 

Ako si upravujete obočie Vy? Používate tiene, ceruzky, gély? Ktorý produkt na obočie je Váš obľúbený?

8 komentárov:

  1. Ta hnědá má skvělou barvičku, moc se mi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam vyskúšať, ak budeš hľadať niečo na obočie :)

      Odstrániť
  2. Hezoučké, musela jsem so článek přečíst, když název obsahoval čokoládu :D Obočí zas tak moc neřeším, abych se přiznala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekto má tak prirodzene pekné, že vlastne ani nemusí :)ja to šťastie nemám :-/

      Odstrániť
  3. Tiene na obočie od Oriflame mám a sú naozaj super :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu, super... ja mam tieto tiene tiež, najprv som používala ceruzku, ale tiež som si to obočie nevedela nejako nafarbiť, aby vyzeralo prirodzene. Až som raz vyskúšala tieto tiene u prateľovej sestry a stačilo vyskúšať raz, a musela som si ich objednať. Mňa vyšli na 5eur a tiež som si radšej zaobstarala iný štetec, tento sa mi zdá dosť hrubý... a ja fabry občas miešam, alebo si dám skôr tu svetlu a potom tmavšiu. :-D tiež sa chystám napísať recenziu na tento produkt, mne tieto tiene veľmi zľahčili úpravu obočia. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sme objavili super produkt :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017