3.30.2016

Hubkové prekvapenie


Konjakovú špongiu Vám zrejme už nemusím predstavovať. Iste ste si o nej už niečo prečítali aj na iných blogoch a reakcie boli prevažne pozitívne. Čo myslíte, ako som s ňou bola spokojná ja? 


Špongia je vyrobená z vlákien rastliny Konjak, ktorá rastie prevažne v oblastiach juhovýhodnej Ázie. Okrem využitia v kozmetike je možné konjak aj konzumovať. Zo zásobných koreňov konjaku sa vyrábajú tzv. Shirataki rezance, ktoré chutia podobne ako ryžové ale majú veľmi malú kalorickú hodnotu. Mala som možnosť ich jesť a boli fajn (len trošku čudne zapáchajú). Špongia je obohatená aj o výťažok zo zeleného čaju, ktorý ma antioxidačný účinok. 


Konjaková špongia Ebelin je určená na dôkladné vyčistenie pleti. Má polguľový tvar, je zelenej farby s výraznou štruktúrou. Po rozbalení špongia mierne zapáchala, ale po prvom použití zápach zmizol. Na dotyk je dosť tvrdá, ale stačí ju na pár minút ponoriť do vlažnej vody a nádherne zmäkne. Takto zmäknutá je pripravená na použitie. Pleť môžeme čistiť len samotnou špongiou, alebo môžeme pridať aj nejaký čistiaci prípravok. Ja ju najčastejšie používam so Ziaja micelárnym gélom. Čistenie so špongiou je veľmi príjemné. Krúživými pohybmi pleť premasíruje, vyčistí a zároveň má aj peelingový efekt. Pleť je po jej použití jednoznačne čistejšia, prekrvená a na dotyk jemnejšia a hladká, ale nie je podráždená. Po použití je potrebné špongiu poriadne vymyť od prípadných zvyškov čistiacich prostriedkov, vyžmýkať a nechať vyschnúť. Po cca 2-3 mesiacoch je potrebné špongiu vymeniť. 



Musím povedať, že som si túto špongiu zamilovala a určite plánujem nákup ďalšej (a ďalšej). Čistenie s ňou mi príde omnoho efektívnejšie, ako len samotným čistiacim prostriedkom. Používam ju 1x denne a to večer. Primárne je určená na normálnu a suchú pleť, ale aj mastná s ňou bude spokojná. Kúpite v každej DM drogérií za 2,89e. 

Vyskúšali ste už konjakovú špongiu? Čím si čistíte pleť? 

Ďakujem DM drogérií za možnosť testovať tento produkt. 

6 komentárov:

  1. Vyzerá veľmi dobre, ja som aj o nej rozmýšľala, no nebola som si istá :) Ja si čistím pleť s čistiacimi gélmi/vodami a mliekom :) Skvelý článok :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba isto vyskúšať. Cena nie je horibilná a má skvelý efekt :)

      Odstrániť
  2. Už dlhšie som si chcela nejakú kúpiť, ale väčšinou som ju našla by na zahraničných stránkach. Ďakujem za typ, určite ju vyskúšam. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto vyzerá naozaj super! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017