Multifunkčný pomarančový krémik

3/07/2016 12:30:00 AM



Dnes by som Vám chcela predstaviť ďalší kúsok, ktorý som objavila v darčekovej krabičke z DM blog eventu. Ak mám povedať pravdu, nie som veľmi cieľovka tohto typu produktov, takže som vlastne spočiatku nevedela, či ho načať, alebo poslať ďalej. Nakoniec ale zvedavosť zvíťazila a ja som sa pustila do testovania. 


V úplne rozkošnej okrúhlej plechovke sa nachádza multifunkčný ošetrujúci krém značky Balea vo verzii pomaranč&grep. Podľa výrobcu by mal byť vhodný na ošetrenie tela, tváre a pier. Krémik bol jedným zo špeci produktov, ktoré vyšli pri príležitosti osláv 20 rokov značky Balea. Mini plechovkové balenie pripomína klasický všetkým snáď dobre známy krém z dielne Nivea. 


Keď otvoríte plechovku je jej obsah ešte chránený vrstvou alobalu. Pod ňou sa už nachádza ale samotný produkt. Krémik je bielej farby a krémovej konzistencie, nie je však taký hutný ako klasická Nivea. Naberá sa priamo prstom podľa potreby. Jeho vôňa je viac pomarančová ako grepová, ale bohužiaľ mne vonia len v plechovke. Pri kontakte s mojou pokožkou zrejme prebieha nejaká chemická reakcia a jeho vôňa sa mení. Výsledná vôňa na mňa potom pôsobí už pomerne chemicky, kyslo a nepríjemne. 


Hydratačné schopnosti krému sú však veľmi dobré, pokožku okamžite hydratuje, zjemňuje a ošetruje. Po použití zanecháva jemne lepkavý pocit, ktorý však po niekoľkých minútach zmizne. 

Takže, čo urobiť s dobre hydratačným krémikom ktorého vôňa mi na pokožke vadí a na moju mastnú pleť je zbytočne príliš hydratačný? Samozrejme, využiť ho na časť tela na ktorej ma jeho vôňa nebude iritovať. Keďže na nohy by ho asi bola škoda, používam ho na ošetrenie lakťov a kolien, ktoré sú v chladnejšom období rovnako ako moje ruky poriadne namáhané a zaslúžia si poriadnu hydratáciu. Na tento účel je ako stvorený. Tieto suché miesta upokojí a poriadne premastí, takže sú po použití zjemnené a hydratované. Samozrejme, nie je to pre mňa must-have produkt, ale v chladnejšom počasí si nájde svoje opodstatnenie. 


Krémik kúpite v DMke za cca 1,50e. Jeho objem je 30 ml a mal by byť dostupný aj v iných verziách, vždy v inej rozkošnej plechovke (napr. fialka, malina, ...). 

Používate multifunkčné krémy? Máte skúsenosť s týmto od Balea? Stalo sa Vám už niekedy, že Vám produkt pri kontakte s pokožkou prestal voňať? 

Za produkt ďakujem DM drogérií. 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017