Odličujeme s Baleou

3/18/2016 12:30:00 AM


Odličujete sa poctivo každý večer? Ja viem, že Vás to nebaví, nie je to práve najpríjemnejšia činnosť. Tento veľmi zásadný krok starostlivosti o pleti veľa žien zvykne z času na čas vynechávať. A potom vieme, ako to dopadne - upchaté póry, čierne bodky, vyrážky. Zrejme sa zhodneme na tom, že to nie je nič príjemné. Ja som v tomto na seba hrdá, pretože sa mi darí odličovať poctivo - každý jeden večer. Aktuálne mi robia spoločnosť tieto dva produkty z dielne Balea.






Produkt, ktorý ma sprevádza skoro každý večer je micelárna voda. V tomto prípade ide o micelárnu vodu na zmiešanú a citlivú pleť. Voda sľubuje jemne ostránenie makeupu a prebytočného mazu. V jej zložení nájdeme gylcerín, pantenol a hamamelovú vodu. Môžete ju použiť na pleť, oči aj pery. Voda je priezračná a nie je parfumovaná. Micelárku klasicky nanesieme na vatový tampón a vyčistíme pleť. Je ozaj funkčná, odstráni z pleti makeup a pekne ju vyčistí. Klasické produkty ako makeup, tiene idú dole ozaj ľahko, trochu ťažšie idú niektoré riasenky a gélová linka. Ale s trochou snahy sa to dá. Po vyčistení som na pleti zaregistrovala trochu lepkavý pocit, ale ja si vždy po jej použití idem tvár umyť čistiacim gélom, takže mi to veľmi nevadí. Hoci príjemné to samozrejme nie je. V každom prípade, som s ňou nadmieru spokojná. Je funkčná, lacná a dobre dostupná. Plánujem po nej siahnuť opätovne. Voda má objem 400ml, kúpite ju v 2 verziách (zmiešaná a citlivá pleť, suchá a citlivá pleť) za 3,69E. 




Druhým produktom sú čistiace micelárne obrúsky. Ak hádate, že obsahujú už spomínanú micelárnu vodu, hádate dobre. Akurát s tým rozdielom, že sú dostupné len v 1 verzii, ktorá je určená na citlivú pleť. V balení nájdete 25 kusov a rovnako sa dajú použiť na pleť, oči aj pery. Obrúsky sú balené vo fólií s lepiacim viečkom, aby sa zabránilo ich vysychaniu. Na rozdiel od vody, sú jemne parfumované. Obrúsok je dostatočne veľký, aby sa s ním dala pohodlne vyčistiť celá tvár aj oblasť krku. Pri prvom použití, som mala pocit, že je obrúsok nejaký suchý. Ale zrejme to bol len pocit, lebo odličovacia schopnosť bola úplne v pohode. Rovnako ako micelárka si aj obrúsky hravo poradia s makeupom aj tieňmi. Riasenky sú však už väčší problém a na gélovú linku sú krátke. Takže pri jej odličovaní odporúčam prejsť oči aj micelárkou. Pri obrúskoch som pocit lepkavej pleti nezaregistrovala. Pleť je rýchlo a kvalitne odlíčená. Obrúsky sú jemne štruktorované, ale pleť nedrhnú a nespôsobujú jej podráždenie. Ja osobne ich nepoužívam každodenne, nechávam si ich na cestovanie a na plaváreň. Môžem tiež s kľudným svedomím odporúčať. Balenie 25 micelárnych obrúskov Balea zakúpite za 1,89E. 

Vyskúšali ste už tieto produkty? Čím sa odličujete?

Za poskytnutie produktov na testovanie ďakujem DM drogérií. 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. No neviem neviem, ked som si čistila pleť každy večer nemala som pocit že by sa mi pory menej upchavali skor som začala mať problemy so suchou pokožkou a koli tomu to ja vynechavam, nech sa stihne premastiť. Tuto miceralku som ešte neskušala ale ak miniem niveu tak možno po nej siahnem ak do vtedy nespatrím niečo ine:))A s tou lepkavosťou to som teda ešte vobec ja nezaregistrovala som to neskúšala prstami či sa lepí, obrusky su fajin ale skor na cestovanie, ked som sa snimi odličovala tak mi prišli trošku take drsnejšie, predsa vatovy tampon je vatovy tampon:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, ale krémovala si po čistení? Ja mám napríklad mastnú pleť a keď večer nevyčistím poriadne, ráno mám veľmi zanesenú pleť, nepeknú a začínajú sa mi tvoriť vyrážky. Nuž, je to veľmi inidividuálne :) Ono, ani nieže cítiš prstami lepkavosť, ono je to taký zvláštny pocit na pokožke :). Ale myslím, že tá verzia na suchú pleť to nerobí :)

      Odstrániť
  2. Tak já se odličuji micelární vodou od Biodermy používám ji vždy ráno a večer, tyto produkty mě docela zaujaly možná na zkoušku koupím.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma je aj moja klasika. Myslím ale, že táto sa jej hravo vyrovná a je jednoznačne cenovo výhodnejšia :)

      Odstrániť
  3. Tie odličovacie obrúsky mám a sú naozaj skvelé :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017