3.01.2016

Spotrebované 2/2016


Ako vždy tu máme klasickú rekapituláciu spotrebovaného za uplynulý mesiac. Plných balení padlo 6 a opäť som začala zmenšovať aj vzorkové zásoby, z ktorých ubudlo 9 kúskov.



Radox sprchový gél Uplifting ružový grep a bazalka - február bol pre mňa pomerne náročný mesiac, najmä v práci, takže pravidelná večerná sprcha s týmto gélom bola odmenou. Vonia geniálne! Aj keď kombinácia je to trochu divná, bazalku skoro vôbec necítiť. H 5/5

Balea gél na holenie Blueberry Love - tieto gély na holenie tu vidíte často, sú moje obľúbené. H 5/5


Garnier Fructis Citrus Detox šampón - jeden z najlepšie funkčných šampónov pre moju vlasovú pokožku s lupinami. Výskyt lupín minimalizuje v akútnej fáze a navyše je super vhodný aj na moje mastné vlasy. H 5/5

Dermacol Aroma Rituals rebarbora a jahody telové mlieko - s mliečkom a jeho sviežou vôňou som bola veľmi spokojná. Mínusom je len jeho nie príliš príjemné zloženie. H 4/5 



Alverde minerálny sypký púder (Porcelain) - z tohto púdru som bola veľmi nadšená, prírodný, funkčný a dokonale matujúci. A príjemne voňal! H 5/5


Eucerin Dermo Capillaire šampón proti lupinám (3x) - vzorky tohto šampónu mi doniesla mamina na vyskúšanie a príjemne ma prekvapil. Lupiny sa počas jeho používania netvorili, ani pokožka hlavy ma skoro vôbec nesvrbela. Uvažujem nad plným balením.

Rimmel Lasting Finish makeup (100 Ivory) - tento makeup patrí myslím všeobecne medzi tie v blogosfére obľúbené. Odtieň 100 mi sadol, pekne sa pleti prispôsobil a má aj obstojné krytie. Bohužiaľ, pleť sa začala rýchlo mastiť, takže nie je pre mňa vhodným adeptom. 

Sephora Smoothing Primer matujúca báza pod makeup (2x) - môj milovaný makeup Revlon Colorstay ma svojou výdržou tak rozmaznal, že som už prestala používať aj bázu. Tieto vzorky som skúšala najmä pod vyššie spomínaný makeup Oriflame, pre aspoň trochu predĺženie jeho výdrže. Báza je výrazne silikónová a na jej používanie som si musela veľmi zvykať, lebo mi jej konzistencia na pleti vôbec nebola príjemná. Asi by som skôr ostala pri svojej osvedčenej Matt Control od Dermacolu. 

Yves Rocher Hydra Vegétal krém na tvár - vzorku tohto krému som mala už v minulosti, je príjemne hydratačný a osviežujúci. Keďže je viac menej určený pre zmiešanú pleť, nie som cieľovka, ale na noc sa mi zdal úplne v pohode. A parádne vonia.

Burberry Body - na prvé ovoňanie som si myslela, že toto nebude vôňa pre mňa, pretože obsahuje fréziu a z tej ma bolieva hlava. Našťastie, zvyšok kompozície ju celkom zachránil a jej používanie som zvládla bez nejakých väčších problémov. Do plného balenia by som ale nešla. 

Carolina Herrera 212 VIP - ide o pomerne výraznú vôňu so zaujímavým zložením (rum). Ideálna skôr na večerné príležitosti a na chladnejšie počasie. Zaujímave na nej bolo najmä to, že sa počas dňa skoro vôbec nezmenila. Ale plné balenie by som si v tomto prípade tiež nekúpila.

Poznáte tieto kúsky? Mali ste niečo z týchto výrobkov?

8 komentárov:

  1. Taktiež milujem peny na holenie značky Balea, myslím, že už mám odkúšané všetky vône a používam ich stále dookola:) Od značky Alverde som ešte nič nemala, ale zaujal ma ten sypký púder!
    Pozývam ťa na moju giveaway, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Púder určite skús, je skvelý! A vďaka za pozvanie :)

      Odstrániť
  2. ten garnier šampon som kupovala bratovy ale jemu akosi nepomaha a na lupiny by som potrebovala aj ja niečo poriadne skúšam skúšam a stale nič stále ich mám:-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem ti ešte odporučiť skvelý šampón Bioderma Nodé DS+, ten mne veľmi pomohol. Inak fajn bol aj ten Eucerin, ktorého vzorky som mala predtým. A samozrejme, klasika Head&Shoulders. Pri tomto asi treba skúšať, lebo tie šampóny nám nemusia sedieť rovnaké...

      Odstrániť
  3. Super spotřebované, žádné z těchto věcí jsem nezkoušela :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som dostala ten sprchovací gél Dermacol v DM boxe a na začiatku mi príjemne voňal ale keď som ho už použila a sprchovala sa s ním tak tá vôňa bola strašná, prišla mi veľmi umelá a necítila som sa vôbec príjemne, takže to bolo prvý aj posledný krát čo som ho použila. :/
    Ten púder od Alverde ma zaujal, prečítala som si predchvíľou aj recenziu tvoju a píšem si ho na wishlist! :)
    Máš inak celkom super blog, objavila som ho až teraz. Máš odo mňa odber. :))


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že nemusí voňať každému, je to hrozne individuálne. Hlavne dúfam, že si ho poslala ďalej a nevyhodila :)
      Ďakujem! Dúfam, že budeš s púdrom spokojná :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017