Suchý šampón?

3/27/2016 12:30:00 AM


Ako často si umývate vlasy? Ja som si väčšinu svojho života zvykla vlasy umývať každý jeden deň. Pred rokom som si povedala dosť, zaťala som sa a začala vlasy umývať obdeň. Spočiatku to bolo pre mňa dosť ťažké, keďže ten druhý deň sú vlasy pri korienkoch dosť mastné a a ak používam nesprávny šampón, tak ma navyše svrbí vlasová pokožka. Keď som trafila konečne na ten správny šampón a minimalizovala svrbenie pokožky, vadili mi už len tie mastné korienky.



Zhruba v tom čase sa začali na blogoch objavovať prvé články o suchých šampónoch. Batiste ešte u nás dostupný nebol, a pri prechádzaní sa po DMke ma ako prvý zaujal suchý šampón značky Dove, ktorý som sa teda rozhodla kúpiť.



Suchý šampón Dove Hair Therapy Refresh+Care by mal absorbovať mastnotu z vlasov, osviežiť ich a dodať im objem v čase medzi umytiami. Použitie je myslím podobné, ako u všetkých suchých šampónov - nastriekate na vlasy, vmasírujete ku korienkom a následne poriadne vyčešete. Easy, že? Takže som to vyskúšala. Prvýkrát žiadna sláva, tak si hovorím, že zrejme v tom ešte nemám ten "grif", nastriekala som málo produktu, alebo zle vmasírovala. Druhýkrát som si už dala viac záležať a sakra, zase nič! Ono šampón naozaj po aplikácií a vmasírovaní vlasy akoby odmastí a dodá objem, lenže akonáhle začnem kefou produkt vyčesávať som späť tam, kde som bola predtým. Vlasy sú opäť mastné a bez objemu. Odvtedy som mu dala ešte zopár šancí, ale všetky skončili rovnako - neúspešne. Jediná vec, ktorá ma na ňom teší, je jeho vôňa. Tá je fakt parádna, výrazná a z vlasov ju cítiť celý deň. Takže sú aspoň trochu osviežené. A ešte ma teší, že nie je dráždivý a po použití pokožka nesvrbí. No na to, aby som si ho kúpila opäť to určite nestačí. U mňa neprešiel a neodporúčam. Tento suchý šampón má objem 200ml a stojí okolo 3,5e.


Používate suché šampóny, alebo ste verné klasickému umývaniu? Ktorý suchý šampón je Váš obľúbený?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Suchý šampón som ešte neskúšala a o tomto som ani nevedela :) vedela som že existuje od značky Batiste, ktorú chcem vyskúšať :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Batiste už mám aj kúpený, snáď bude lepší ako tento :)

      Odstrániť
  2. Zatím jsem žádný suchý šampon nezkoušela, ale chtěla bych zkusit od značky Batiste.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. raz som mala batiste a nemohla som si ho vynachváliť. vlasom dodal objem, odstránil mastnotu, krásne voňal.. určite odporúčam. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017