Upravené oči s Pupou

3/24/2016 12:30:00 AM


S výrobkami značky Pupa sa na blogoch v poslednom čase doslova roztrhlo vrece. Tak dúfam, že Vás ešte nezačali nudiť. Ja mám všeobecne výrobky Pupa rada a dnes by som Vám rada predstavila produkty dekoratívky určenej na oči.




Fuj, fuj, nevšímame si to... 

hore namokro, dole nasucho


Ako prvý tu mám očný tieň Wet&Dry Eyeshadow z línie Vamp! v odtieni 805 Milky Mint. Toto bola dosť impulzívna kúpa. Boli sme s drahým v Bratislave a chystali sa na svadbu a ja som si so sebou nevzala žiadne vhodné tiene (tiež tomu nerozumiem, lebo väčšinou so sebou ťahám 1/2 svojho kozmetického kráľovstva). Tak som nabehla do Pupy a vybrala tieto tiene, ktoré mi najviac sedeli k pripraveným mintovým náušniciam. Majú elegantný strieborný obal, ktorý disponuje priehľadným viečkom pre väčšiu praktickosť. Obal je vhodný aj pre potreby daktyloskopie (lebo na ňom krásne vidíte svoje odtlačky prstov, haha). Odtieň Milky Mint je veľmi pekná mintová farba so zlatým leskom a jemným shimmerom. Tiene sa dajú použiť nasucho aj namokro. Pri suchom použití je farba slabšie pigmentovaná, ale pekne oko rozjasní. Pri mokrom použití je odtieň výraznejší, lesklejší a žiarivejší.  Tiene sú zapekané, takže z nich ubúda veľmi pomaly a skoro vôbec neprášia, čo je super. Horšie je to s výdržou. Aj pri použití mojej obľúbenej bázy od MAC sa tiene pomerne rýchlo (asi po 2 hodinách) začnú vytrácať, až sa zlejú do linky (cca 4-5 hodín) a máme po líčení. Odličovanie je bezproblémové, či micelárkou alebo obrúskom. Bohužiaľ, odporúčať ich kvôli výdrži nemôžem. Sú dostupné vo 54 odtieňoch, balenie obsahuje 1g produktu a stojí 8,90e.


šialene nepodarené, tak aspoň pre ilustráciu


Druhým kúskom je riasenka Pupalash Mascara Energizer. V tomto prípade neide o úplne klasickú riasenku. Výrobca sľubuje, že pri jej pravidelnom používaní budete mať po 30 dňoch dlhšie riasy. Riasenka by mala zvýšiť fyziologický rast rias 2,5krát a okrem toho by mali byť riasy po použití extra vytočené a s extra objemom. Riasenka samotná má typický trieborný obal s červenými nápismi. Kefka je štetinková, dosť široká a ku koncu sa jemne zužuje. Pri prvých použitiach sa mi zdalo, že naberá málo farby, ale zrejme sa len potrebovala "rozbehnúť" a naberá tak akurát, netreba ju otierať. Nepoužívam ju úplne pravidelne na to, aby som mohla hodnotiť jej schopnosť podporiť rast. Ale jednoznačne má vynikajúcu predlžujúcu schopnosť, ako môžete vidieť aj na fotke. Riasy sú po jej nanesení zvýraznené, predĺžené, ale zároveň nie sú zbytočne zaťažené hrubým a ťažkým nánosom farby. Mne u nej chýba objemový efekt, lebo ten osobne u riaseniek preferujem. Dá sa odlíčiť úplne bez problémov, odporúčam skôr micelárku. Počas dňa drží a neopadáva. Oči nedráždi. Jej efekt ma veľmi príjemne prekvapil, takže odporúčam tým, ktoré hľadajú niečo na predĺženie. Riasenka je v ponuke len v čiernom odtieni, balenie obsahuje 11ml a stojí rovnako ako tiene 8,90e. 

Skúšali ste tieto produkty? Aký je Váš obľúbený produkt značky Pupa? Aký účinok riasenky vyhľadávate?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Krásné kousky. řasenka má vážně úžasný efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od znacky Pupa jsem jeste nic nevyzkousela, ale docela me jeji produkty lakaji, zvlast ted ta nova jarni kolekce je krasna :) A rasenka ti udelala opravdu nadherne rasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá nová kolekcia jarná je nádherná ♥ a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Od Pupy jsem ještě nic nevyzkoušela, ale na jejich řasenky slyším téměř jen a jen chválu. Pěkný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba skúsiť a spraviť si názor :)

      Odstrániť
  4. Od Pupy bych chtěla zkusit řasenku a matné rtěnky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie matné rúže by som aj ja chcela vyskúšať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017