4.23.2016

Čerešňové kvety


Pred našim domom rastie odkedy si pamätám čerešňa. Čiastočne nám robí tieň v kuchyni, ale je taká nádherná, že by som ju chránila svojim telom, ak by ju chcel niekto zrezať. A zároveň je pre mňa aj akýmsi symbolom jari. V momente, keď na nej vidím prvé kvietky viem, že môžem smelo odkladať zimné topánky. Veď čo je viac jarné, ako kvitnúce čerešne? A preto som nemohla odolať ani tejto darčekovej kazete "Čerešňový kvet" od Alverde v nádhernom dizajne. Kúpila som ju pred niekoľkými týždňami v DMke a ide o limitku, takže ak Vás zaujme, neotáľajte a bežte kúpiť. 






Darčeková kazeta obsahuje 3 výrobky - jemný telový krém, krém na ruky a krémovo-olejový sprchový gél. Všetky výrobky obsahujú výťažky z čerešňových kvetov, bio ryže, bambucké maslo, olivový, mandľový či slnečnicový olej. Sľubujú prírodnú starostlivosť o pokožku, ktorá by mala byť zjemnená, pružná a voňavá.Vôňa všetkých troch výrobkov mi pripomína tú štandardnú niveácku vôňu, trochu šmrncnutú vôňou čerešňových kvetov. Živé čerešňové kvety síce voňajú pomerne intenzívne, ale tieto výrobky sú skôr jemne parfumované. Ich vôňa sa páči dokonca aj mojej mamke, ktorá je na vône celkom citlivá. Vôňa sa na pokožke dlho neudrží, cca za hodinku ju už necítim. 



Telový krém má hutnejšiu krémovú konzistenciu. Je potrebné ho poriadne rozotrieť, pretože má tendenciu zanechávať biely film. Do pokožky sa vpíja pomalšie, ako som zvyknutá u telových mliek, ale nejak extra mi to nevadí. Krém pokožku naozaj pekne hydratuje, po použití je jemná a vláčna. Môže zanechať jemne mastný film, treba asi len odhadnúť množstvo, ktoré na pokožku nanesiete. V popise od výrobcu je uvedené, že krém možno použiť aj na tvár, ale neskúšala som. Má objem 150ml. 



Druhým výrobkom je krémovo-olejový sprchový gél. Gél ma konzistenciu skôr ako tekutejšie telové mlieko, čo ma v prvom rade trochu zaskočilo lebo som sa zľakla, že sa sprchujem telovým mliekom. Zhruba takú nejakú konzistenciu si predstavujem, že majú telové mlieka do sprchy. Skoro vôbec nepení, takže sa proste len nanesie na pokožku a zmyje. Hoci obsahuje oleje, pre hydratáciu pokožky by mi asi samostatne bez telového krému nestačil. Jeho objem je 150ml.



No a do tretice sa v sade nachádza krém na ruky. Konzistenciou sa mi zdá ľahší ako telový krém. Omnoho jednoduchšie sa rozotiera, nezanecháva biele stopy. Rýchlejšie sa vpíja do pokožky, ale ostáva po ňom výraznejší mastný film. Samozrejme, obsahuje oleje, takže sa to dalo čakať. Mne to nevadí, používam ho štandardne pred spaním. Hydratuje dobre, dokonca ešte ráno po prebudení cítim, že mám vyživené a jemné packy. Objem krému je 75ml. 

telový krém, krém na ruky, sprchový gél

Ja teda rozhodne môžem kazetu odporúčať, najmä telový krém a krém na ruky. So sprcháčom až taká spokojná nie som, ale určite ho bez väčších problémov dopoužívam. Celú sadu kúpite za 5,49e. 

Videli ste už v obchodoch túto sadu? Vyskúšali ste? Čo je pre Vás symbolom prichádzajúcej jari? 

8 komentárov:

  1. Vyzerá skvelo ! Mám rada čerešňové vône :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len to nie je typická čerešňová, ako vôňa čerešní. Skôr jemnejšia verzia tej, ktorú cítiš z kvietkov :)

      Odstrániť
  2. Ja mam osobne radšej keď mi na rukach niečo ostane nech viemže miich fakt ten krém aspon chvíľu chráni, lebo niekedy sa to neda povedať natriem si ruky a za chvilu treba znovu lebo už neviem že som si ho natrela :) Ja som si minule kupila od alverde prvý krat šampóny na vlasy tak som zvedavá aké budú jeden na lupiny a druhý na citlivú pokožku hlavy ak mi pomôžu tak sa alverde nevzdám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To súhlasím, je super cítiť tu hydratáciu. Ale keby som si mala nakrémovať ruky a s týmto filmom si ocapať v práci materiály, asi by som nadšená nebola :D
      Som zvedavá na recenzie :)

      Odstrániť
  3. Tiež som obzerala tuto kazetu v DMke, ale nakoniec som ju nechala tam. :-D keby sa dali tie produkty kupiť osobitne, určite by som sa rozhodla pre sprochový gél. Ten mi príde najzaujímavejší. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, ja by som zas určite brala ďalší telový krém a krém na ruky :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017