4.26.2016

Keď treba len zafixovať...



Už niekoľkokrát som na blogu spomínala, že úprava obočia nie je mojou silnou stránkou. Moje obočie našťastie nie je úplne mega tenučké a chĺpkov je tak akurát dosť. Avšak nerastú tak, ako si to predstavujem. Preto ho musím nejak fixovať, aby držalo svoj tvar. V paletke tieňov, ktorú používam sa síce nachádza aj vosk, ale je potrebné ho nanášať štetcom a je to pri mojej ranej rutine trochu zdĺhavé. Preto som si v poslednom čase obľúbila gély určené na fixáciu obočia. A dnes Vám ponúkam tip na jeden výborný výrobok s úplne geniálnou cenou - Astor Seduction Codes Brow Gel Transparent.



Fixačný gélik má čierne plastové balenie, ktoré pripomína menšiu riasenku. Je čiernej farby so strieborno - zlatou potlačou. Výrobca na obale uvádza, že ide o transparentný gél určený na zafixovanie obočia. Po otvorení na Vás vykukne pomerne veľká kefka, ktorej štetiny sa smerom von postupne skracujú. Na fotke sa mi to veľmi zachytiť nepodarilo, nechcelo mi kefku zaostriť... S kefkou sa pracuje dobre. Samotný gél je transparentný a má slabú vôňu, ktorú neviem veľmi k ničomu prirovnať.


Gél používam na fixovanie obočia, ktoré som predtým upravila tieňom. Jednoducho ho pomocou kefky nanesiem a upravím do požadovaného tvaru. Hotovo. Gél zaschne, obočie spevní a to drží pekne svoj tvar celý deň bez toho, aby sa na ňom vytvorila tvrdá "krusta". Samozrejme, kebyže si do obočia hrabnem prstom, tak je jasné, že by nedržalo ako pribité. Ale pri bežných denných aktivitách je presne tam, kde ho chcem mať. K použitiu snáď len malé upozornenie. Gélom odporúčam šetriť a radšej používať menšie množstvo. Prvýkrát som to s ním trochu prehnala a na niektorých miestach ostala hrubšia vrstva gélu, ktorá potom bola viditeľná. Ak sa použije primerané množstvo, tak nezistíte, že na obočí niečo máte. Gél ide pekne dole micelárkou. 

Použitý iba samotný gél

Objem gélu je 5ml a jeho predajná cena je 1,24e, čo je podľa mňa úplne geniálna cena za takýto výrobok.

Čo používate na fixáciu obočia? Používate gél/vosk? Aký výrobok je Váš obľúbený?

Ďakujem parfumérií Elnino za poskytnutie výrobku na recenziu.

6 komentárov:

  1. Už jsem o něm slyšela a dívala jsem se i na podobný gel od Essence. Zatím jsem nekoupila ani jeden, tak uvidím, ale určitě preferuji gel.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gély mi prídu praktickejšie :) a čo používaš na obočie aktuálne?

      Odstrániť
  2. Tento gel jsem měla a za mě to byl propadák. Na obočí dělal žmolky a vypadalo to hrozně. Nakonec jsem ho vyhodila

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, presne to bol ten problém, keď som na obočie naniesla veľa gélu. Keď dávam pozor, tak sa mi to nestáva :)

      Odstrániť
  3. Obočie máš teda pekné naozaj dosť husté čo ja môžem len ticho zavidieť a tento gel by bol mne úplne na nič kedže tam nič nemám a len kreslím a kreslím a kreslím ....:-D Ale inak pre vás baby s dosť hustým obočím je to určite skvelá vec:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj keď mám pocit, že tak husto pôsobí len na fotkách :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017