4.17.2016

Nevyhnutnosti


V kozmetickej výbave (asi) každej ženy sa nachádza/jú produkt/y, bez použitia ktorých si nevie predstaviť svoj deň. Niektoré ženy sa napríklad líčia aj keď idú za celý deň vyniesť len odpadky. Ale pre mňa sú takými kúskami najmä produkty telovej starostlivosti - a to krém na ruky a deodorant resp. antiperspirant. Dnes Vám teda predstavím tie, ktoré aktuálne používam.






V súčasnosti sa snažím najmä v oblasti telovej starostlivosti prejsť od konvenčnej, chemickej kozmetiky čo najviac ku kozmetike prírodnej. Samozrejme, doma mám ešte nejaké nasyslené zásoby, ktoré chcem najskôr minúť. Kým u mazadiel na telo je to okey, zmeny sa trochu obávam pri deodorantoch. Ešte zatiaľ sa mi nepodarilo nájsť taký, ktorý by mi dobre fungoval aj v bežný deň. Keďže pracujem s ľuďmi a veľa sa potím zo stresu, potrebujem niečo naozaj spoľahlivé. Prírodné produkty zatiaľ testujem a používam najmä počas víkendov. Na bežný deň mám doma vždy pripravený jeden konvenčný deo-antiperspirant. Aktuálne používam Oriflame Activelle Anti-Perspirant Deodorant vo variante Green Tea Fresh. Ja osobne obľubujem najviac tuhú alebo guličkovú formu antiperspirantov, spreje mi znechutila spolubývajúca na intráku. Používala taký, ktorý mal veľmi prenikavú vôňu a strasšne mi vadil. Ale späť ku guličke. Sľubuje 24 hodinovú sviežosť. Gulička sa ukrýva v peknom zeleno-bielom obale. Vonia príjemne sviežo a pohodlne sa nanáša. Konzistencia je vodovejšia a celkom rýchlo zasychá. V podpazuší nevytvára hrudky a rovnako som si nevšimla ani biele škvrny na oblečení. Funkčnosť v prípade pokojného, pohodového dňa je výborná. Horšie je to keď som v strese alebo zhone. Vtedy poteniu nezabráni, ale ani  voňavá schopnosť nie je dostatočná a pomerne skoro sa cítim nepríjemne. Ak sa nezvyknete veľmi potiť, alebo máte pokojnejšiu prácu mohla by Vám vyhovovať. Balenie má objem 50ml a cena v akcii sa pohybuje okolo 3,5e.






Druhým must výrobkom je pre mňa krém na ruky, ktorý používam už skoro rituálne, vždy večer pred spaním. Aktuálne je to emulzia na ruky z radu Balea Luxury s názvom Golden Glamour, ktorá bola súčasťou darčekovej krabičky na DM blog evente. Popis sľubuje rozmaznať pokožku ošetrujúcim zložením a dodať intenzívnu hydratáciu. V zložení nájdete pantenol, avokádový olej, kakaové a bambucké maslo. Začnem štandardne obalom. Ten je nádherný, Čierna fľaštička s ornamentmi pôsobí ozaj luxusne a veľmi ma potešilo, že má pumpičku. Keďže je to emulzia, konzistencia je tekutejšia ako krém. Dobre sa na ruky rozotiera a pomerne rýchlo sa do pokožky aj vpíja. Je bielej farby a má geniálnu orientálnu vôňu, ktorá je kombináciou vanilky a pačuli. Hydratácia je vzhľadom na ľahkú konzistenciu veľmi dobrá, ruky sú zjemnené a úžasne prevoňané. Veľmi vyhovuje aj mojej mamine, ktorá mi ho chcela dokonca ukradnúť, takže akurát dnes som jej bola kúpiť jej vlastné balenie. Emulzia má objem 150ml a stojí 1,99e. Z tohoto luxury radu sú ešte v predaji sprchové gély (zlatý a červený), peeling a tuším som niekde čítala aj o telovom oleji.

Poznáte tieto výrobky? Aký krém na ruky na ruky používate? Preferujete deodoranty alebo antiperspiranty?

Za emulziu na ruky ďakujem DM drogérií. 

6 komentárov:

  1. Tu emulzi na ruce jsem ještě neviděla, resp. jsem si jí asi nevšimla, ale mám z té řady olej se třpytkami a ten se mi líbí moc:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada by som ten olej skúsila :) na čo ho používaš? :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem, rada sa k Tebe pozriem a ak ma zaujmú články, tak začnem sledovať :)

      Odstrániť
  3. Deodorant od Oriflame som mala už niekoľkokrát a bol super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017