Špirálová senzácia?

4/20/2016 12:30:00 AM


Tak a je to tu. Konečne som po všetkých tých pochvalných a oslavných recenziách aj ja dopracovala k testovaniu jednej z najúspešnejších riaseniek za posledné roky. Aspoň v mojej pamäti sa Lash Sensational od Maybelline zapísala ako veľký hit. Špirála sľubuje vďaka špeciálnej kefke objemnejšie a znásobené riasy. Čiže, efekt väčšieho množstva mihalníc. Ak tomu dobre rozumiem :). Tak, čo na ňu hovorím ja?



Začnime štandardne obalom. Z toho množstva riaseniek, ktoré od Maybelline poznám, je tento obal snáď najjednoduchší a najdecentnejší. Ostatné hýria výraznými farbami a pestrými nápismi, Lash Sensational je celá v príjemnej hnedoružovej farbe s čiernymi nápismi. Akoby špirála vyrástla a stala sa z nej dáma. Tvarom je štandardne v strede objemnejšia a ku koncom sa zužuje. Tento tvar má výhodu, že sa veľmi pohodlne drží v ruke počas líčenia. Zaujímavá u tejto špirálky je jej kefka. Je plastová/gumená, čo mne osobne vyhovuje viac a štetiny sú v dvoch veľkostiach - z jednej strany sú dlhšie z druhej kratšie.



Prvé použitie tejto riasenky bolo pre mňa sklamaním, nechápala som, čo na nej všetci vidia. Trochu som sa nahnevala a nechala ju asi týždeň ležať bokom a potom vyskúšala opäť. Jej druhé použitie ma ale ohromilo. Mihalnice boli zrazu nádherné zvýraznené, čiastočne aj predĺžené, objemnejšie a dokonca aj pekne vytočené. Nejak som tú náhlu zmenu nechápala. Vysvetlenie? Jednoduché... pri prvom použití proste kefka nenabrala dosť farby. Pri každom ďalšom ju proste musím otierať, pri tom prvom nebolo treba. Takže tak. Ten efekt je naozaj parádny a myslím, že sa mi ho ani na fotke úplne nepodarilo zachytiť. No, a aby chvály nebolo málo, riasenka sa nerozmazáva ani neopadáva. Trošku zlepuje, ale s tým ja mám vo vonkajšom kútiku pravého oka problém pri každej riasenke, takže akoby ani nezlepovala. V pohode ju odlíčite micelárkou.

Linku si nevšímame, stále sa ešte učím

Za mňa teda má Lash Sensational jednoznačné áno a odporúčam vyskúšať. Dostupná je tuším aktuálne len v čiernej farbe. Mimo to je v ponuke aj vodeodolná verzia. Balenie  s objemom 9,5ml stojí zhruba 6,5e.

Máte skúsenosti s touto riasenkou? Ako ste s ňou spokojné? Ktorá je Vaša obľúbená riasenka? 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. čítam na ňu samé chvály ale vraj sa horšie odličuje.inak ty máš krásne riasy aj bez nej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No, mne sa odličuje v pohodke. Vlastne odličovanie všetkého je pohodové, keď si to porovnám s Avon Big&Daring :D

      Odstrániť
  2. Práve teraz by sa i nejaká riasenka šikla, len ja mám biedne mihalnice. Tvoje sú naozaj krásne, len neviem či aj mne by robila tak pekný efekt :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že aj tak stojí za to ju vyskúšať. Aj iné kočky o nej písali dobre a mali rôzne mihalnice :)
      a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Zase tieto barokove obaly. Preco nemozu spiraly davat to peknych uzuckych - chuduckych obalov.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do chudučkého by sa podľa mňa nezmestila tá kefka ;)

      Odstrániť
  4. T7jo ten rozdíl je fakt vidět;) Já používám moji řasenku z Oriflamu a jsem spokojená ale za chvíli dojde tak přemýšlím jestli jít znova do ní nebo se poohlédnou po jiné tak sbírám tipy;)


    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak môžeš vyskúšať napríklad túto :)

      Odstrániť
  5. zpočátku jsem z ní také nebyla příliš unešená, ale čím sušší byla, tím byla zároveň i lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great review!!! I love this mascara!!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017