Spotrebované 3/2016

4/02/2016 12:30:00 AM



Rýchly marec! Aspoň tak mi to pripadá, keďže pred chvíľkou som písala spotrebované za február a už píšem za marec. Neskutočné :) tento mesiac padlo za vlasť 11 plných balení a 3 vzorky. 



Dermacol Aroma Ritual telové mlieko Sicílska pistácia - toto mliečko som veľmi rada používala najmä po dlhých a náročných dňoch. Jeho vôňa ma dokonalo upokojila a zrelaxovala. Škoda nie veľmi príjemného zloženia. H 4/5

Balea Urea Fusscreme krém na nohy - môj obľúbenec. H 5/5

Avon Care Cocoa Butter krém na ruky - tento krémik som mala dlho otvorený v práci, ale tam veľmi nekrémujem, tak som ho zobrala domov dopoužívať. Voňal ako čokoláda, miestami som mala chuť ho zjesť. Hydratoval výborne, len sa trochu pomalšie vpíjal do pokožky.  H 4/5


Rexona Invisible Diamond antiperspirant - antipersipranty Rexona sú pre mňa takým symbolom dobrej funkčnosti. Tento som už mala dávnejšie a vtedy som s ním spokojná nebola. Nejak som sa ale nepoučila a kúpila ho opäť. Zrejme jeho funkčnosť dosť závisí od počasia, lebo v chladnejšom období mi vyhovoval. H 4/5

Lush Snow Fairy sprchový gél - najvoňavejší sprchový gél všetkých čias. Svojou žuvačkovou vôňou a ružovou farbou vo mne trochu evokoval detstvo, tak som si pripadala akoby som mala o 20 rokov menej ako skutočne mám. A bavilo ma to :) H 5/5

Soaphoria Herbaphoria maska & čistič - absolútna lahôdka pre mastnú a aknóznu pleť. Vyťahuje, lieči a je prírodná. Pre mňa odteraz must have. H 6/5


Avon Color Trend Nail Frosting topcoat na nechty - jemne trblietavý top coat na nechty z dielne Avonu. Mal by vytvoriť akoby "zamrznutý vzhľad na nechtoch". Jeho efekt bol pekný, ale skracoval výdrž samotného farebného laku na nechtoch. H 2/5

Pupa Vamp! riasenka - k tejto riasenke mám trochu ambivalentný vzťah. Mám rada jej efekt, ale na druhej strane pri tomto balení mi produkt veľmi opadával z rias pod oči a rozmazával sa. Zrejme to je ale tým, že som ju mala dlho odloženú v skrinke. H 3-5/5

Lady Gaga Fame parfémovaná voda - ja veľmi neobľubujem kvetinové vône, no táto ma úplne očarila. Je výrazná, ale zároveň nie je "obťažujúca". Má dlhú výdrž, zaujímavé balenie a je čierna. Dokonca som ju použila ako svoj svadobný parfum. H 5/5


PureTree Sheet Mask Tea Tree maska - maska v podobe vlhčeného obrúska, ktorý sa priloží na pleť. Bohužiaľ, nejaký extra efekt som si neregistrovala. Ale aspoň som poriadne vystrašila drahého a našu mačku. H 2/5

Cien Pure pleťová maska - jedna z noviniek Cien kozmetiky z Lidlu. Maska je určená na normálnu až zmiešanú pleť a je čistiaca. Balenie je určené na 2 použitia (ten druhý diel som omylom vyhodila). Obsahuje zinok a biely íl. Bohužiaľ, niečo v jej zložení mi veľmi dráždilo pleť a opakovane si ju už asi nekúpim. H 2/5


Iceberg Tender White vzorka vône - výrazná kvetinová, orientálna vôňa. Pre mňa príliš kvetinová a výrazná, trochu ma z nej bolela hlava. Plné balenie neprichádza do úvahy.

Kiehl´s Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash - klasický čistiaci gél na pleť. Použitie bolo pohodlné. Pleť po použití bola pekne jemná a vyčistená. Ale zas to nebolo nič extra, z čoho by som padla na zadok. Plné balenie neplánujem. 

Dermacol 24h Control makeup - jedna z klasík tejto značky, dobre krycí a dlhotrvajúci makeup. Odtieň 2 bol na zimu pre mňa trochu tmavší a nie je úplne určený na mastnú pleť, takže bolo potrebné počas dňa použiť púder. Ak by som mala normálnu alebo zmiešanú pleť, patril by medzi mojich favoritov. 

Poznáte tieto produkty? Vyskúšali ste niečo? Aký bol Váš marec? :)

You Might Also Like

4 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017