Spotrebované 4/2016

4/29/2016 12:30:00 AM


Na žiadny mesiac sa neteším tak veľmi, ako na máj. Máj milujem. Je pre mňa predzvesťou leta, počasie sa zvykne už celkom umúdriť a navyše, budem mať narodeniny! Síce, na to stále vyššie číslo sa až tak neteším, ale nikto nemladne, že? Na moment sa však ešte cez spotrebované výrobky obzrieme za aprílom. V apríli sa mi podarilo spotrebovať 10 výrobkov.



Radox Revive sprchový gél Mandarínka a citrónová tráva - geniálny sprchový gél. Mal parádnu mandarínkovú vôňu, hustú konzistenciu a výborne penil. Mega spokojnosť, pokojne by som kúpila znovu. H 5/5

Dermacol Aroma Ritual telové mlieko Hrozno a limetka - všeobecne mi tieto telové mlieka vyhovujú hydratačnou schopnosťou aj vôňami, pričom túto variantu považujem za najlepšiu. Vadí mi však ich nie príliš prírodné zloženie. H 4/5

Manufaktura sprchový peeling Vínna réva - vonia výborne, rovnako má aj výbornú peelingovú schopnosť. Trošku ťažšie sa rozotiera, zrejme kvôli jeho pevnejšej gélovej konzistencii. Ale na funkčnosti mu to neuberá. H 4/5

Avon Solutios anticelulitídny gél - ja stále neviem, či tieto výrobky aj nejak reálne fungujú, ale používam ich. Isto však samotný gél nestačí, kým človek nezmení životný štýl. Toto bolo posledné balenie ktoré máme doma od času, kedy bola mamka Avon Lady. H3/5


Cien odlakovač - tento odlakovač som mala veľmi rada, pretože je lacný a dobre odlakuje. Ale toto balenie ma strašne vytočilo tým, že z pevne zavretej fľaštičky sa na mňa (a na drevenú lakovanú podlahu) vyliala asi 1/5 jeho obsahu. Momentálne som naštvaná a ďalšie balenie nekúpim. H3/5

Sefiros/Barbara Hoffman mydlo na čistenie štetcov - výborne mydlo na čistenie štetcov s jednoduchým použitím, super vôňou a dobrou funkčnosťou. Míňalo sa celkom pomaly, takže je to aj výhodná kúpa. H  5/5

Balea Best Wishes ošetrujúci krém - ako som písala aj v recenzii, na tento typ výrobkov nie som cieľová skupina. Ale na použitie na lakte a kolená bol super. Škoda tej blbej rekcie jeho vône s mojou pokožkou. H 4/5


Bioderma Sébium maska - gumovacia maska na tvár, určená primárne na redukciu mastenia a stiahnutie rozšírených pórov. Vyhovuje mi jej jednoduché použitie a krátky čas pôsobenia. Zaujímavý je aj jej "gumovací" spôsob odstránenia z pleti. H 5/5

La Roche-Possay Effaclar Duo + pleťový krém - štandardný pleťový krém určený na problematickú pleť, ktorý by mal predchádzať tvorbe nedokonalostí pleti a zároveň prípadné nedokonalosti zničiť. Pleť dobre hydratoval, menej sa mastila a bol dobrý ako podklad pod makeup. Pre mňa taký štandard, nič výnimočné. H 4/5

Revlon Colorstay tekutý makeup - na záver môj milovaný makeup, o ktorom som toho popísala už hodne. Zatiaľ neprekonateľný. H 6/5

Aká bola Vaša spotreba za apríl? Poznáte niektorý z týchto produktov?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. ten revilon make up by som chcela vyskúšať aj ja, kde si ho kúpila?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Objednávam si ho väčšinou z netu, dobrú cenu majú na krasotike aj na elnino-parfemy, stojí okolo 8e. Ale odporúčam ísť si pozrieť odtiene do Fann. Tam ho ale nakupujem, majú ho drahý (12,5e).

      Odstrániť
  2. Já bych ráda vyzkoušela ten Radox sprcháč, musí krásně vonět!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mne pred pár dňami dorazil Revlon od Elnino.. zatiaľ som ho síce použila len raz, predtým som makeup nepoužívala a nejak si neviem predstaviť ho nanášať každý deň, keď vstanem. nestíham. :-D ale inak sa mi páči, asi preto, že našťastie som trafila aj odtieň, tak ho ani veľmi nevidno. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na každodenné nanášanie som si už zvykla, dokonca odkedy používam štetce a beauty blender, tak to mám fakt za 3 minútky :D je to asi o praxi ;)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017