Zelená v líčení

4/08/2016 12:30:00 AM


Zelená. Farba pokoja, oddychu, prírody a moja najobľúbenejšia! Zelenú mám rada všade - v interiéroch, na oblečení aj v líčení. Je pravda, že zelené líčenie nie je v našich uliciach až také bežné ale podľa mňa sa veľmi hodí napríklad na aktuálne jarné obdobie. Využila som teda možnosť vyskúšať niečo v zelenej a siahla som po paletke očných tieňov L´Oreal Color Richie Les Ombres v odtieni P3 Baie D´Emeraudes.



Paletka má nádherné zlaté zrkadlové balenie, ktoré však výrobca dosť pokazil nálepkou s názvom odtieňa. Na fotke už nálepku nevidíte, ale isto viete, kde presne sa nachádzala. Veľmi vítam, keď sú produkty najmä v drogériách takto prelepené, lebo je istota, že si nekupujem napr. polovyschnutú riasenku, ale dá sa to aj lepšie. No, ale dosť k tomuto. Na zadnej strane obalu sa nájdete aj inštruktážny obrázok s popisom, kam a ako jednotlivé tiene aplikovať. Ja macher v tieňovaní veľmi niesom, takže hoci som toto líčenie skúšala, nebolo pre potreby tejto recenzie použiteľné (= stále to neviem). 


Paletka obsahuje dohromady 4 očné tiene, ktoré sú v nej zaujímavo a pekne rozložené. Pred použitím sú krásne na svojich miestach, akonáhle ale začnete po nich prechádzať štetcom, ich okolie sa tak zababre trblietkami, že už to nevyutierate ani magickou utierkou. Najsvetlejší tieň je veľmi príjemná zlatavá perleťová farbička. Nie je silne pigmentovaný a má krémovejšiu konzistenciu, akoby ho tvorili také zhlúčiky perlete a trblietok, ktoré sa však dajú pekne rozotrieť. To z neho robí ideálny tieň na rozžiarenie oka pod obočím, či v kútiku. Druhý tieň je v paletke dominantný a má krásnu smaragdovo zelenú farbu. Je oveľa viac pigmentovaný ako zlatý, ale jeho konzistencia je už prášková. Výrobca ho odporúča aplikovať na celé pohyblivé viečko. Tretí tieň by mal slúžiť na vytieňovanie a zintenzívnenie celého líčenia a je dymový sivý. Štvoricu uzatvára čierny tieň, ktorým sa odporúča vytvoriť linku tesne pri mihalniciach a zvýrazniť tak ich líniu. Oba tiene sa rovnako pýšia dobrou pigmentáciou. 


Na aplikáciu týchto tieňov používam klasické štetce. Dajú sa však nanášať aj prstami a dokonca v najhoršom aj pribaleným aplikátorom. Tiene sa celkom dobre rozotierajú aj blendujú. Ich pigmentácia na očiach záleží od typu aplikácie. Pri použití štetcov pôsobia odtiene jemnejšie, trochu priehľadne. Pri použití prstov je farba omnoho sýtejšia a výraznejšia. Výdržou ma ale sklamali. Na mojich viečkach aj pri použití bázy zostávajú v nedotknutom stave cca 2-3 hodiny. Potom začínajú strácať intenzitu a zlievať sa do linky. Keďže ale vlastním dosť mastné viečka, neviem posúdiť ako sa budú správať na inom type očnej pokožky. 

V každom prípade, tieto tiene asi nie sú na bežné, každodenné nosenie. Ja ich osobne využívam skôr na večerné príležitosti, kedy si môžem dovoliť aj niečo výraznejšie. Tiene majú obsah 2,5ml a kúpite ich orientačne za 7,5e.

Máte radi zelenú v líčení? Aký je Váš obľúbený zelený kúsok? Poznáte tieto tiene? 

Za poskytnutie produktu na testovanie ďakujem parfumérií Elnino

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tiene vyzerajú krásne, ako stvorené na letný večer. Určite sa s ňou dá vytvoriť krásne líčenie, ale sama by som si ju zrejme nezadovážila. Snažím sa však skúšať niečo nové a tak som otvorila dvere aj zelenej farbe pri líčení :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže predsa to so zelenou v našich uliciach nebude až také zlé :) nádherné sú napríklad zelené očné linky :)

      Odstrániť
  2. mám zelený od loreal.taky solo,čo vyzera ako rozbitý.je krásny perleťový.bez bázy ho ale nepoužívam,tak neviem posúdiť.a mám ešte od gosh,ten má zlatistý nádych,ten je super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uuu, tie znejú lákavo :) hlavne ten Gosh sa mi pozdáva :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017