5.02.2016

Ako Brigitte Bardot


Brigitte Bardot - francúzska modelka, speváčka, herečka, sexsymbol rokov 50. a 60. Prečo o nej píšem? Bola to nádherná žena, pre ktorú boli typické precízne líčenie očí - čierne linky. Pre mňa je tajomstvo súmerných a rovných liniek stále záhadou, ale myslím, že sa v poslednom čase zlepšujem. Predtým som si myslela, že sa mi najlepšie pracuje gélovou linkou a skoseným štetcom, nedávno som objavila ešte iný spôsob linkovania, ktorý mi vyhovuje podstatne viac.




Očná linka Super Liner Blackbuster od L´Oreal ku mne prišla náhodou. Pomerne dlho som ju mala odloženú v skrinke a až nedávno som ju s takou malou dušičkou vytiahla, že ju teda skúsim. Linka je tekutá, vo forme fixky. Hrot je na konci dostatočne tenučký, aby sa pomocou neho dala vytvoriť aj tenšia linka. Zistila som, že fixkový, pevný hrot mi vyhovuje omnoho viac ako tie klasické dlhé a tenučké, ktoré sú mäkké a dosť sa ohýbajú. S tými mäkkými som sa zvykla väčšinou zababrať na celom viečku. V tomto prípade linka fakt kreslí tam, kde ju priložím a nie centimeter okolo. Čím viac na hrot zatlačíte, tým hrubšiu linku sa Vám podarí vytvoriť. Síce sú tie moje linky ešte také kostrbaté, ale tréning robí majstra, že?

čiarka - viac vrstiev, srdiečko - jedna vrstva

ja sa ešte stále učím :) 

Jednou nevýhodou ktorú vidím je to, že nie je úplne čierna, skôr má taký sivo-čierny odtieň. Ono, tento odtieň je zas ale vhodnejší na každodenné nosenie. V prípade, že chcete poriadnu čiernu, je potrebné linku trochu vrstviť. Po nanesení veľmi rýchlo zasychá, takže aj v prípade vrstvenia si tú pôvodnú vrstvu nezmažete. V prípade, že je potrebné robiť nejaké korekcie, treba ich robiť ihneď. Linka po nanesení drží ako pribitá. Aj na mojich mastnejších viečkach má v podstate celodennú výdrž, čo je paráda. Neotláča sa a nevšimla som si rozmazávanie. Farba rovnako nestráca pigmentáciu. Bez problémov odlíčite micelárkou. Linka je dostupná v odtieni Extra Black za cenu okolo 6e.

Poznáte túto linku? Aká forma očných liniek Vám najviac vyhovuje?

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ja až vďaka tejto fixke linkujem častejšie :) inak mi to vždy zabralo hrozne veľa času :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017