5.11.2016

K povodiu Amazónky s Avonom


Používanie peelingu by som zaradila medzi jeden z mojich najobľúbenejších kozmetických úkonov. Nielen pre to, že moja pokožka po použití peelingu je tak nádherne hebká a jemná, ale aj preto, že väčšina peelingov je parádne voňavá. Výnimkou nie je ani peeling Avon Planet Spa Amazonian Treasures. Ešte od času, keď moja mamča robila Avon Lady považujem Planet Spa za najlepšiu líniu telovej starostlivosti v Avone a vyskúšala som z nej takmer všetko. Je ale pravda, že tento peeling ostal zabudnutý v inej krabici a vytiahla som ho až teraz.

Celý rad Amazonian Treasures je obohatený o acai a bobuľové ovocie. O acai sa už popísalo veľa, mne utkveli v pamäti hlavne jeho účinky posilňujúce imunitu a veľký obsah vitamínov. Čo ale jeho účinok v kozmetike? Podľa toho, čo som objavila na nete, tak acai si aj po spracovaní uchováva veľa antioxidantov a preto je veľmi vhodný do produktov starostlivosti či už pleťovej alebo telovej.


Balenie peelinguje je vo forme okrúhlej plastovej dózy v zlato-fialovej farbe. Celkom praktická možnosť, balenie sa pohodlne otvára či zatvára aj mokrými rukami. Samotný obsah je ešte chránený alobalovo-papierovým viečkom. Prvá vec, ktorá ma dostala po otvorení, je šťavnatá fialový farba, akoby to boli rozmixované bobuľky. Nasledovala geniálna sviežo-sladká vôňa a krémová konzistencia peelingu. Opäť produkt vyzerá tak lákavo, že ho má človek chuť zjesť. Tentokrát to potvrdil aj môj manžel :)


Peeling sa vďaka krémovej konzistencii dobre nanáša na pokožku. Tá fialová farba je dosť intenzívna, takže na pokožke vytvára jemný fialový film, ktorý vyzerá celkom vtipne. Horšie je, že keď som pre Vás peeling fotila, tak som si ho nanesený na ruke nechala trochu dlhšie a on mi normálne zafarbil pokožku na fialovo. Síce to zišlo po 2 či 3 umytiach rúk, ale dosť ma to vtedy zarazilo. Peeling obsahuje 2 druhy zrniečok - tmavé a väčšie ktoré v peelingu aj vidno a potom malé mikroperličky. Peelinguje primerane, pokožka je po použité zjemnená a vyhladená, ale aj tak osobne preferujem tie hrubozrnné peelingy, ktoré svoju prácu odvádzajú proste lepšie. 


snažila som sa zdokumentovať to zafarbenie, trošku to vidno 

Peeling teda nie je zlou voľbou, ale ja osobne by som po ňom v budúcnosti siahla zrejme len kvôli jeho perfektnej vôni. Myslím ale, že už nie je v Avone dostupný.  Balenie obsahujúce 200ml výrobku stálo okolo 5e. 

Používate peelingy? Skúšali ste aj tento? Preferujete skôr hrubozrnné alebo tie s mikroperličkami? 

4 komentáre:

  1. Bobule acai som si obľúbila minulé leto, ale nevedela som, že sa s nimi vyrába aj kozmetika. Každopádne, pekná recenzia a peeling vyzerá veľmi luxusne a verím, že rovnako pekne aj vonia :) Ja používam peeling od Soaphoria - ovocný sad kvôli jemnej ovocnej vôni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia úžasne :) a peeling Soaphoria Ovocný sad mám v pláne vyskúšať (akurát ma čakajú ešte 2 ďalšie) :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017