Mydlo s čokoládou pre mačičky

5/20/2016 12:30:00 AM


Je zopár vecí, ktorým osobne nedokážem odolať. Napríklad taká pizza, čokoláda či čokoľvek súvisiace s mačkami. No, a keď 2 z týchto vecí spojíte, moja ruka po tom okamžite chňapne! Tak to totiž bolo aj v prípade tohto produktu, ktorý Vám chcem predstaviť.



Aromaterapeutické Čokomydlo Mačacie jazýčky od výrobcu Mydlárna u dvou koček som si doviezla ako darček z jesennej dovolenky v Bojniciach, kde som na ňho natrafila v jednom kvetinárstve. Zaujalo ma samozrejme v prvom rade obalom s mačičkami a v druhom rade prívlastkom aromaterapeutické. Mydielko obsahuje 70% čokoládu a sľubuje vďaka kakaovému maslu zjemňujúce účinky na pokožke. Okrem toho obsahuje aj éterické oleje z mandarínky, pomaranča, klinčeka a škorice. Trochu som googlila a zistila som, že škorica je v aromaterapii používaná najmä pri ochoreniach dýchacích ciest, upokojuje a povzbudzuje pri únave, uvoľňuje myseľ pri depresiách. Pôsobí ako afrodiziakum a analgetikum (proti bolesti). Čo sa týka čokolády nenašla som o nej veľa, len toľko, že pôsobí relaxačne. 


Mydielko má takú akurátnu veľkosť do ruky a používa sa pohodlne. Na navlhčenú pokožku sa nanáša úplne jednoducho. Nepení nejak extrémne, vytvára skôr jemnejšiu penu. Pri mydlách sa ja vždy osobne trochu obávam zmývania z pokožky. Mám to tak nejak zafixované, že to nie je také jednoduché. V tomto prípade to išlo bez problémov. Mydlo vonia skôr po škorici ako po čokoláde, čo pre mňa nie je sklamanie, pretože aj škoricu mám rada. Pokožka po sprche s týmto mydlom nie je vysušená, ale telovým mliekom sa tak či tak potrebujem natrieť. 

Sprchu s čokomydielkom si dosť užívam a myslím, že ešte dlho budem, keďže z neho ubúda veľmi pomaly. Neobsahuje živočíšne produkty, konzervanty, parfémy ani chemické farbivá. Mydielko má 90g a stálo cca 4e. 

Používate klasické tuhé mydlá? Aké sú Vaše obľúbené? Aké vône preferujete? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Na toto mýdelko jsem Koukala na vánočních trzích, ale nekoupila jsem si ho. Chyba! Čokoládu a kočky taky miluju, skořice navrch je nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kombinace čokolády a obrázků kočičáků? To nemá chybu! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017