Na každý deň

5/08/2016 12:30:00 AM


Od DM blog eventu síce už ubehol pol rok, ale ešte stále som Vám nenapísala o všetkých darčekoch, ktoré sa nachádzali v nadupanej darčekovej krabičke. Dnes si posvietime na produkt dcérskej značky S-he Stylezone, ktorá vyrába dekoratívku. Mňa táto značka všeobecne necháva skôr chladnou, hoci v jej sortimente mám svojho obľúbenca - korekčné pero na nechty. Tentokrát som vyskúšala ďalší produkt zo sortimentu tejto značky - lícenku Powder Rouge.  



Začnime štandardne obalom, ktorý je ako všetky výrobky tejto značky plastový, hranatý v bielo-priehľadnej kombinácií. Na zadnej strane nájdete nálepku s "potrebnými" informáciami napr. o distribútorovi pre Chorvátsko či Slovinsko. Zloženie ale chýba, čo mi príde fakt čudné. 


Ale poďme sa venovať samotnej lícenke. Tvoria ju 4 rôzne odtiene, ktoré je možné miešať - nachádza sa tam tmavšia ružová, až s miernym tehlovým nádychom, 2 odtiene strednej ružovej a potom veľmi svetlá, bledá farbička. Ja sa vždy snažím premiešať všetky, lebo môj štetec na lícenku je dosť veľký a tým pádom je pre mňa nemožné nabrať len jeden z nich. Lícenka vyzerá byť matná, ale pri bližšom pohľade v nej nájdete miniatúrne strieborné trblietky. Na pleti po  nanesení ich ale nevidím. Samotná lícenka je jemne namletá a tým pádom sa dobre nanáša na pleť napriek tomu, že jemne práši. Je veľmi dobre pigmentovaná, takže odporúčam mať ľahkú ruku a radšej farbičku vrstviť. 

V rade jednotlivé odtiene, kolmo na nich premiešané všetky odtiene

Výsledný odtieň na pleti je veľmi pekná ružová farba, ktorou nič nepokazíte. Je úplne vhodná na každodenné použitie, či do práce alebo školy. Výdrž na pleti je priemerná, počas dňa sa trochu vytráca, ale ešte večer pri odličovaní ju na pleti vidím. 

Myslím, že s touto lícenkou nešliapnete vedľa a môžem ju odporúčať. K údaju o grarmáži som sa nedopátrala, jej cena by nemala byť vyššia ako 3,5e. 

Používate lícenky? Aká je Vaša obľúbená? Čo vravíte na túto lícenku?

Za produkt ďakujem DM drogérií.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Odpovede
    1. Taká klasika, ktorú vytiahnem vtedy, keď líčim výraznejšie oči alebo pery. Aby to už nevyzeralo príliš "preplácané" :)

      Odstrániť
  2. Vypadá dobře a máš pravdu je to taková klasika :) značku mám ráda!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš nejaké svoje obľúbené produkty tejto značky? Budem rada za odporúčania :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017