Penové mazadlo na telo

5/29/2016 12:30:00 AM


Ak by som si mala vybrať typ výrobku, o ktorom najradšej píšem, zrejme by to boli telové mazadlá. Nielen preto, že vďaka ich testovaniu som nútená sa natierať a starať sa o pokožku, ale aj preto, že častokrát ide fakt o zaujímavé produkty. Napríklad teraz som pre Vás testovala telovú penu Balea Body Mousse, ktorá podľa mňa určite stojí za vyskúšanie.




Telová pena v zložení obsahuje 2 oleje - jojobový (udržiava prirodzenú vlhkosť pokožky, regeneruje, pôsobí hojivo a ošetrujúco) a olej z hroznových jadier (vhodný na suchú a poškodenú pokožku). Kúpite si ju v peknom mintovom tégliku, do ktorého však musíte ísť prstami. Ja osobne preferujem skôr tuby, ale tuba by zrejme penovú formu pokazila. Obsah je ešte chránený alobalovou vrstvou, čo oceňujem, lebo máte istotu, že produkt v obchode nikto pred Vami "netestoval" (inak, to fakt neznášam, minule som sa nepozrela a kúpila som si telový krém s roztrhnutým alobalom). V tomto prípade som ale tiež nevyhrala, pretože produkt sa ku mne dostal rozbitý a hneď po fotení som ho musela presunúť do inej nádobky, lebo z tejto vytekal...


Telová pena má ľahkú a nadýchanú konzistenciu, čo ju robí úplne perfektným spoločníkom na trávenie času po sprche. Nanášanie a rozotieranie peny na telo je úplnou lahodou. Do pokožky sa vpíja rýchlo, nezanecháva mastný film ani lepkavý pocit (dôležité je ale odhadnúť množstvo produktu, ktorý nanesiete). A tá vôňa... neviem ju úplne identifikovať, ale cítim z nej niečo čo mi najviac pripomína asi typickú sviežu olivovú vôňu. Účinky na pokožke sú podľa mňa parádne - pena pokožku hydratuje, zvláčňuje a príjemne prevonia. Na zloženie macher nie som, ale skúsila som si niečo vyhľadať. Produkt neobsahuje parabény a väčšina zložiek predstavuje nízke riziko, okrem asi troch, ktoré sú na úrovni stredného rizika. 


Penu na telo od Balea kúpite v objeme 250ml za 2,59E. 

Zaujal Vás tento produkt? Čo vravíte na produkty vo forme peny? Testujete si v obchodoch produkty?

Za produkt ďakujem DM drogérií.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. hmm akurat som skoro na dne mojho mazadla a toto vyzera super nic taketo som este nemala a baleu ako znacku mam velmi rada, vyzera to ako nieco supr na leto
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je škoda že ti došlo rozbité :/ Ja mám momentálne telové želé, a je úžasné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž čo už, hlavne, že došlo :)
      áno, želé mám aj ja kúpené a teším sa strašne na jeho používanie :)

      Odstrániť
  3. Taky by mě mrzelo rozbité balení, ale jinak vypadá docela fajn.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preliala som ho do iného téglika a používam ďalej :)

      Odstrániť
  4. Si vyskúšam na leto aj tuto penu. Zatiaľ som si kúpila len telové želé, tiež limitka, a to je úžasné, no asi sa skoro minie :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doma má aktuálne veľa krémov a gélov, no tento sa mi páči. :) Určite si ho niekedy zaobstarám. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017