5.26.2016

Poďme zmatňovať!


Niekedy uvažujem nad tým, aké skvelé by bolo mať normálnu pleť, ktorá by nebola ani príliš mastná, ani príliš suchá, nemala by nedokonalosti atď. No, ale nemôžeme mať všetko, čo chceme, že? Hoci ak sa obzriem za minulosťou, tak je moja pleť 100% lepšia. Už nemám toľko zapálených miest, vyrážok ani čiernych bodiek. Ale jej nadmerného mastenia sa mi zatiaľ zbaviť nepodarilo a nejaká tá nedokonalosť sa vždy objaví. Preto stále ešte hľadám pomoc makeupu. 


Tentokrát sa ku mne od sesternice dostal matujúci makeup od značky Mary Kay - TimeWise Matte-Wear Liquid Foundation. Makeup je vhodný pre kombinovanú a mastnú pleť. Sľubuje perfektnú, bezchybnú pleť s matným finišom a možnosťou vrstenia pre perfektné krytie. Mal by byť vhodný aj pre citlivú pleť, neobsahuje oleje a nemal by spôsobovať vytváranie komedónov. 


Balenie makeupu je úplne obyčajné - plastová tubička v béžovo-čiernej kombinácií. Produkt sa z tuby vytláča, alebo skôr vylieva, pretože má dosť tekutú konzistenciu. Odporúčam teda skladovať uzáverom hore, aby ste sa ním po otvorení neoliali. Výhodou tejto konzistencie je to, že sa neskutočne dobre aplikuje na pleť a  nespotrebujete veľké množstvo. Mne sa najlepšie osvedčila aplikácia štetcami, buď zaobleným Real Techniques Expert Face Brush alebo plochým Hakuro H50. Makeup sa dobre rozotiera, ale je potrebné ho zapracovať "ďobkaním". V každom prípade ide to veľmi rýchlo. pekne splynie s pleťou a hneď po nanesení vytvorí nádherný matný finiš, až mám pocit, že netreba už použiť ani púder. Krycia schopnosť je priemerná, ak nemáte veľa nedokonalostí, tak bude úplne postačovať aj bez korektora. 


Teraz ale poďme nie k tak pozitívnym vlastnostiam tohto makeupu. Mám odtieň Ivory 7. Je asi o 0,5 - 1 odtieň tmavší ako moja pleť, čo po nanesení až tak nevadilo. Avšak postupne počas dňa trochu zoxiduje a ten rozdiel je potom na krku dosť vidno. Matný efekt tiež nevydrží veľmi dlho, cca 4-5 hodín potom sa pleť už leskne. Najhoršie ale je to, že makeup začína na tvári vytvárať zhluky a potom to už vyzerá fakt zle. Najviac to vidno okolo nosa a v prechode nos-líca. V tomto prípade napomáha odsať maz obrúskami a prepúdrovať pleť, pretože to potom vyzerá ešte omnoho horšie. Rovnako sa zhluky nedajú ani rozmazať a proste, vyzerá to veľmi zle. 

Bez makeupu, všimnite si drobné nedokonalosti, jazvičky po akné

S makeupom, nedokonalosti prekryté, jazvičky tiež menej viditeľné

Za mňa teda sklamanie. Tento makeup kúpite u poradkýň značky Mary Kay. Dostupný je vo väčšej palete odtieňov. Objem 29 ml sa predáva za odporúčanú cenu 17E. 

Poznáte tento makeup? Máte skúsenosť s iným makeupom Mary Kay? Vyskúšali ste iný výrobok značky Mary Kay? Aký makeup je Váš obľúbený? 

16 komentárov:

  1. Já jsem makeup měla. Je skvělý, není mu snad co vytknout. Jen bohužel s mojí pleti si moc nesedlul a občas zoxidoval, a já bohužel nenašla důvod proč, takže jsem makeup posunula dále. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to o ňom už viackrát čítala, že oxiduje... To by som od makeupu za 17e nečakala :/

      Odstrániť
  2. Od Mary Kay jsem makeup neměla a celkově mi tato kosmetika přijde docela předražená a přitom není zrovna nic extra :) Ale mamka je spokojená s nějakým sérem na oční okolí.
    Beauty by K. - soutěžíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Starostlivosť je vraj u MK výborná, ale tie ceny ma tiež odrádzajú. Nemám problém kúpiť si drahšiu kozmetiku, ale ak drahšiu, tak zrejme siahnem po inej značke :)

      Odstrániť
  3. Pred niekolkymi rokmi to bol moj oblubeny makeup. Potom bud zmenili zlozenie, alebo sa mi zmenila plet, ale sedi to s tym, co opisujes v recenzii. Mozno by som mu aj dala este sancu, ci to nebude znovu ok, tak ako volakedy, ale odradza ma ten ich system predaja cez MaryKay poradkyne.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obe možnosti sú v podstate pravdepodobné. Však pleť sa nám rokmi mení a výrobcovia stále inovujú... Ja som ho našťastie dostala, nemám skúsenosť s poradkyňou :)

      Odstrániť
  4. Wau tak ten vyzerá naozaj super. Určite by som chcela vyskúšať :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre ten matný efekt to stojí za to, vyskúšať :) otázkou je, či si ochotná dať tú sumu za makeup, ktorý ti môže zoxidovať :)

      Odstrániť
  5. Ja tejto značke nejak nemôžem prísť na chuť, ale asi by som konečne mala niečo aj ja vyskúšať, aby som si utvorila poriadny názor :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež zatiaľ názor nespravila :)

      Odstrániť
  6. Ja tiez casto rozmyslam nad tym aky by to mohlo byt ak by som mala dobru plet.....ale clovek nemoze mat vsetko a najst dobry make up to je umenie....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj , viesco ja si myslim ajtak, ze ak treba zmatnit , tak pomôže fakt len puder a mat ho stale pri sebe ( vlastná skúsenosť ) . Tento make up by som použila ako bazu, mozno pod transparentný puder ; alebo aj make up puder - tieto dva ma mary kay .
    Ja sa viem spotit neskutocne v lete :D a cela som mokrá , iba moj ksicht ostal suchý - vtedy som mala ten Minerálny pudrovy Makeup Marykay, a ten je fakt ze brutal !!! :-)!
    Prajem pekny den a pozývam na moj blog ;-)
    http://beautybylenka.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, púder je super, len mne všetky lezú do jazvičiek po akné :/ Ten minerálny makeup som mala dávnejšie a pamätám, že bol fajn :)

      Odstrániť
  8. Ja ho mám doma, nenanášam ho ako klasický makeup ale vklepávam ho do pleti a som s ním nesmierne spokojná :) vydrží aj celý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mám radosť, že niekomu tento produkt aj vyhovuje :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017