Skrášľovač

5/05/2016 12:30:00 AM



Vo svete kozmetiky sa objavujú produkty, ktoré sa rýchlo stanú "miláčikmi" bloggeriek. To už dlhšiu dobu platí pre hydratačný leskobalzam na pery Instant Light Natural Lip Perfector značky Clarins. Po množstve pozitívnych recenzií, ktoré som si prečítala som bola nalomená, že si ho kúpim. No na druhú stranu, lesky používam minimálne, lebo mi nevyhovujú a balzamov tiež mám doma požehnane. Ale keď ten cute obal... no a k tomu cena okolo 14e. Tak som si povedala, že ho nepotrebujem. A potom som náhodne v drogérke objavila balzam Beautifyig Lip Smoother od Catrice, ktorý sa na ten od Clarins náhodne podobá a je za tretinovú cenu.  


Balzam Beautifying Lip Smoother sľubuje skrášlenie pier s intenzívnym, lesklým finišom a optické vyrovnanie jemných liniek na perách, čo v podstate je veľmi podobné aj účinkom, ktoré má mať Lip Perfector od Clarins. Obal oboch produktov je tiež dosť podobný - tubička vo farbe vybraného odtieňa so strieborným zrkadlovým uzáverom. Tubička má výhodu, že z nej pohodlne vytlačíte aj najmenšie zvyšky produktu. Po otvorení na Vás vykukne hubkový aplikátor, ktorý je pred prvým použitím čistý, takže viete, že produkt pred Vami nikto neskúšal. Potom už len stačí tubu stlačiť a pohodlne hubkou naniesť na pery.


Nanášanie hubkou je paráda. Je jemnučká a pohodlne sa ňou dajú vykresliť kontúry pier. Ja som si vybrala odtieň 040 Coffee to go, čo je tmavšia nude-ružová farbička. Ak by som to mala prirovnať k názvu odtieňa, tak je to vlastne cappuccino s kvapkou ružovej. Odtieň je veľmi podobný prirodzenej farbe mojich pier, takže balzam mi poskytuje skôr vyrovnanie farby a jemný lesk.


Balzam pery hydratuje, po použití sú jemné a vláčne, bez lepkavého pocitu. Bohužiaľ, má na perách veľmi krátku výdrž, takže aj obyčajné vypitie pohára vody či čaju stačí na to, aby bol  z pier dole. Čo je celkom škoda. Jeho konzistencia je krémová a má príjemnú sladkastú vôňu. Môžete ho nanášať samostatne, alebo kombinovať aj s rúžom.



Za mňa je to celkom spokojnosť, hoci by ma zaujímalo, ako je na tom Clarins. Ďalší odtieň si však neplánujem kúpiť. Balenie má objem 9 ml. Údajne by mal byť dostupný v 5 odtieňoch, ja som u nás v drogérke videla len 3. Kúpite ho za cca 4e. 

Skúsli ste už Catrice Beautifyling Lip Smoother? Čo na ňho hovoríte? Zaujal Vás?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Škoda, že fotka rtů není ostřejší, ale vím, že je to těžké vyfotit. Jinak tyto lesky moc ráda nemám, takže určitě odolám. :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :) veru, moja technika na fotenie nie je najlepšia, ale už šetrím postupne na novú :)

      Odstrániť
  2. tento má krásnu farbu obdivovala som ho ale už možno dva roky do zadu som si kúpila tento ale bledý odtieň asi viac do oranžova sú to také balzamove lesky ktoré sa nelepia, rychlo a kdekoľvek sa dajú použiť a majú jemný aplikátor:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuu, oni sú na trhu už tak dlho? Málo obkukujem Catrice stojan :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017