Viečka vo farbách zeme s MuR paletkou

5/14/2016 12:30:00 AM


Hnedé, zlaté, béžové, zemité, nude. Alebo inak - najzákladnejšie odtiene pre každodenné líčenie očí. Lebo sa s nimi nedá nič pokaziť. Tými jemnejšími, matnými docielime ideálne líčenie do práce či do školy. Stačí však pridať tmavšiu či trblietavú farbičku a rázom je z denného líčenia líčenie večerné. Hoci sa mi osobne farebné líčenie veľmi páči, nemôžem si ho dovoliť do práce a aj preto, sú zemité odtiene mojou voľbou číslo jedna. A dá sa ich mať veľa? Myslím si, že nie. Nedávno do mojej kolekcie pribudli ďalšie 2 kúsky. Dnes si predstavíme paletku tieňov od Makeup Revolution.





Paletky očných tieňov Makeup Revolution London sú aktuálne akoby takým must-have. Sú fakt cenovo výhodné a existuje veľa druhov. Ja som si z toho množstva vybrala Redemption Palette Iconic Dreams. Paletka má jednoduchý platový obal s priehľadným vŕškom. Spočiatku sa trochu ťažšie otvára, ale častejším používaním sa trochu povolí. Balenie ale pôsobí pevne a bytelne, takže si nemyslím, žeby sa malo rozpadnúť.  Paletka obsahuje 12 tieňov uložených v pásikoch a obojstranný penovo-gumený aplikátor. V paletke nájdete dostatok zaujímavých odtieňov na kombinovanie a vytvorenie množstva rôznych líčení. Pigmentácia a konzistencia sa u jednotlivých odtieňov líši, ako si prečítate nižšie. Matné ale všeobecne viac prášia a majú horšiu pigmentáciu ako trblietavé. Tiene majú u mňa nadprimernú výdrž, z ktorej som sama prekvapená. S bázou mi držia mi celý pracovný čas, prvé zlievanie do liniek si všímam cca 9-10 hodín po nanesení.



1
- svetlá, matná béžová
- slabšia pigmentácia
- prášková konzistencia, evokuje kriedu

2
- béžová so zlatým nádychom
- ideálna pod obočie či na rozžiarenie
- krémovejšia konzistencia
- priemerná pigmentácia

3
- zaujímavá matná žltá
- slabšia pigmentáciou
- prášková, veľmi kriedová
- nepristane mi


4
- medená s ružovým nádychom, čiastočne pripomína aj ružové zlato
- trblietavá
- výborne pigmentovaná

5
- vlastnosťami rovnaká ako 4
- o odtieň - dva tmavšia

6
- trblietavá zlatá
- nádherne rozžiaruje
- dobrá pigmentácia


7
- zlatá s nádychom oranžovej
- výborná pigmentácia

8
- olivová zelená s decentným leskom
- výborne pigmentovaná

9
- tmavší odtieň zelenej
- obsahuje drobné zlaté trblietky
- výborne pigmentovaný


10
- čokoládová hnedá s nádychom slivkovej
- super na dymové líčenie
- lesklá, trblietavá
- parádne pigmentovaná

11
- hrozne zvláštna farba, akoby taupe s dymovou fialovou
- matná
- horšie pigmentovaná
- práši

12
- odtieň tmavého dreva
- najlepšie pigmentovaný matný odtieň z paletky

Paletku hodnotím ozaj pozitívne. Veľká škála odtieňov s ktorými sa dobre pracuje. Výborná výdrž na očiach a pôsobivá pigmentácia. Neostáva mi iné, ako Vám paletku len odporúčať. MuR Redemption Palette Iconic Dreams s obsahom 14g kúpite za perfektnú cenu 5,41E.

Ďakujem parfumérií Elnino za poskytnutie produktov na testovanie.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Má krásné odstíny, paletky od MUR mám velice ráda.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež :) táto je už druhá a ešte mám jednu aj Freedom :)

      Odstrániť
  2. Nejoriginálněji pojatá recenze na tuhle paletku, jakou jsem viděla. Ty první venkovní fotky jsou super. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) hoci je na fotkách vždy čo zlepšovať :)

      Odstrániť
  3. Tak túto musím mať! Je nádherná! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte si počkaj na recenziu novinky Fortune Favors the Brave :) to je ešte väčšia pecka :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017