Viečka vo farbách zeme s Rimmel ceruzkou

5/17/2016 12:30:00 AM


V sobotu som Vám v recenzii predstavila zemitú paletku tieňov od Makeup Revolution. Dnes Vám napíšem niečo o druhom produkte, ktorý som testovala. Keďže som majiteľkou mastnej pleti a mám tým pádom aj mastnejšie viečka, všeobecne dlhšie u mňa vydržia očné tiene krémovej konzistencie alebo ich kombinácia s práškovými. Druhým vybraným produktom na testovanie bol teda tieň na oči v ceruzke Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Stick





Na tieto ceruzky som dostala doporučenie, takže som rovno využila možnosť na ich vyskúšanie. Chcela som začať nejakou využiteľnejšou farbičkou a preto som siahla práve po odtieni 002 Bulletproof Beige, čo je veľmi svetlá, lesklá zlatá. Balenie vo forme ceruzky považujem osobne za ozaj praktické a takéto produkty mám rada. Tieň sa priamo a pohodlne nanesie na viečko a potom ho stačí už len rozotrieť, ide to štetcom ale aj prstom. Správne rozotrenie je dôležité, lebo farba má niekedy tendenciu tvoriť také mini zhluky. Tieň pekne priľne na viečko a drží. Výdrž má skvelú, cca 9-10 hodín, potom sa začína zlievať do liniek. Pigmentácia ceruzky je super, ale táto farbička sa mi osobne na celom viečku nepáči, takže ju používam ako základnú a zvyknem ju dotieňovať iným, väčšinou už práškovým tieňom. Napríklad aj z MuR paletky. Najradšej ju kombinujem s odtieňmi 5, 6 a 7. V tomto prípade veľmi dobre poslúži aj ako báza. Balenie je ceruzkové, s priehľadným vrchnákom a pevným uzatváraním. Ceruzka nie je vysúvateľná, je potrebné ju počas používania zastrúhať. Podľa výrobcu by malo ísť o vodeodolný výrobok, čo však neviem posúdiť, keďže sa vždy pred plávaním odličujem. 


Tieň v ceruzke Rimmel Scandaleyes Eyeshadow sa mi veľmi dobre osvedčil svojou výdržou a dokonca si myslím, že dokáže spoľahlivo suplovať bázu pod očné tiene. Je dostupný v palete 8 odtieňov, ktoré sú viac ako lákavé (Bad Girl Bronze či Tempting Turquoise), gramáži 3,25g a za cenu v rozmedzí od 1,30e až 3,59e.

Ďakujem parfumérií Elnino za poskytnutie produktu na testovanie.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. kde ho dostať za 1,30? :-D ja rada taketo odtiene.tiež mam paletku mur ale toto by bolo rýchlejšie.hlavne ráno v hzbernácii..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na elnino ich majú od 1,30 :) tento je tam tuším ale za 3,5 :)

      Odstrániť
  2. Tá ceruzka od Rimmelu je dokonalá! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017