5.23.2016

Voňavá klasika


Myslím, že vôňa Chloé Chloé je tak notoricky známa, že ju nie je potrebné ani predstavovať. Odkedy prišla na trh a začala ju používať moja mamina, bola pre mňa takým synonymom ženstva, dospelosti či zrelosti. Veľmi sa mi páčila, ale na jej používanie som potrebovala dozrieť. Ako veľký milovník sviežich, citrusových vôní som nakoniec siahla po jej citrusovej verzii - toaletnej vode Chloé Chloé Eau de Toilette (2015).



Keďže som ju kupovala naslepo, zadovážila som si také úplne mini 20 ml balenie, ktoré sa od toho štandardného odlišuje svojim tvarom. Objemovo väčšie flakóniky sú skôr široké, toto je ťahané do výšky. Je vyrobené z priehľadného skla s kovovým hrdlom, milou mašličkou a plastovým uzáverom s logom Chloé. Flakón je fakt krpatý, padne dobre ako do ruky, tak aj do kabelky. Predáva sa zabalený v krabičke, vďaka ktorej pôsobí trochu väčšie :D. 


Vôňa je pre mňa príjemným prekvapením. Od jej uvedenia do predaja, som ju chcela vyskúšať, ale nikdy som nemala možnosť. Tak som využila nedávnu príležitosť a rovno si ju kúpila. Ak poznáte základnú Chloé Chloé vôňu, tak táto je jej odľahčenou, jemne citrusovou variáciou. Bezprostredne po nastriekaní cítiť príjemnú kombináciu sviežich citrusov a jemných kvetín. Citrusy postupne prejdú do pozadia a otvoria priestor výraznejšej ženskej kombinácií kvetín so slabým púdrovým podtónom.

Zloženie vône je nasledovné:
Hlava: citrón, bergamot, magnólia
Srdce: ruža, gardénia, biela ruža
Základ: pižmo, kvet bavlníka


Vôňa je skôr jemná ale výrazná, nie je však intenzívna spôsobom, ktorý by vadil mne alebo niekomu z môjho okolia (resp. zatiaľ sa nikto nesťažoval). Prekvapená som aj z výdrže. Napriek tomu, že ide o toaletku, cítim ju na sebe v podstate celý deň, od kedy ju ráno použijem až kým neidem večer do sprchy. 

Musím uznať, že vôňa je naozaj veľmi podarená a ak používate Chloé Chloé, môže byť pre Vás Chloé Chloé Eau de Toilette (2015) príjemnou zmenou napríklad počas teplejších mesiacov. U mňa sa zaradila medzi top vône a aktuálne ju používam ozaj veľmi často. Balenie 100 ml kúpite za výbornú cenu 54,67E. 

Aká je Vaša obľúbená vôňa v tomto období? Poznáte Chloé Chloé EdT (2015)? Ktorá Chloé vôňa sa Vám páči najviac?

10 komentárov:

  1. Zrovna o ní přemýšlím! Chloe má plno variant a nevím po které sáhnout :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj viacero, určite nájdeš takú, ktorá ti učaruje :)
      Chloé Chloé je klasika, toto je trochu sviežejšie, Roses by zas mala voňať výraznejšie po ružiach :)

      Odstrániť
  2. Ještě jsem ji neměla, ale má moc krásný obal.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ju pouzivam v zime. Na leto sa mi vobec nehodi:-). Viac sa mi vsak paci Love - Chloe.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Love som tuším ani neskúšala :) mne na zimu viac sedí tá klasická, táto je predsalen trochu citrusová a ľahšia :)

      Odstrániť
  4. Chloe má nádherné vône ♥ Ja mám doma Love Story a neviem si ju vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú nepoznám, ale rada by som vyskúšala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017