Bronzovanie s Avonom

6/16/2016 12:30:00 AM


Schválne by ma zaujímalo, koľko z Vás používa pravidelne bronzer? Pre mňa to donedávna bol produkt, o ktorom som vedela že existuje ale to bolo asi tak všetko. Netušila som kam ho naniesť, ako ho naniesť a najmä, prečo by som ho mala použiť. Našťastie, potom prišiel dmkovský blog event s Lukášom Kimličkom :)

Bronzer je celkom univerzálne líčidlo, ktoré má svoje miesto najmä pri líčení v teplejších mesiacoch. Pomôže tvári dodať trochu bronzového, opáleného nádychu, má rozžiarujúci efekt a je dobrým pomocníkom aj pri kontúrovaní. Keďže som v jeho používaní stále trochu nováčik, siaham najčastejšie po "light verzii" a to, po rozžiarujúcich guľôčkach Face Pearls od Avonu, ktoré sú v Avone už takou klasikou (Avon ponúka aj bronzujúce guľôčky, ktoré sú ešte viac bronzové). 


Balenie má jednoduchý dizajn, je vyrobené z lesklého čierneho plastu a na viečku je vyrazené logo Avon. Keď ho otvoríte ako prvá na Vás vykukne pomerne hrubá hubka, ktorej využitiu doteraz nerozumiem. Vnútri už ale nájdete samotné guľočky v 3 odtieňoch. Najsvetlejší, jemný odtieň s ružovým nádychom funguje dobre ako rozjasňovač. Stredný odtieň je skôr dozlata, poskytuje samotné zlatisté odlesky. Najtmavší odtieň prináša už takú "pravú" bronzovú farbu. Všetky 3 odtiene sú trblietavé. 


Guľočky sa dajú použiť spoločne aj samostatne (ak sa trochu zabavíte ich vyberaním a triedením). Na pleť ich nanášam pomocou guľatého a huňatého štetca značky Ebelin. Niekoľkokrát štetcom v balení zatočím a nanášam na oblasť lícnych kostí. Guľočky samé o sebe sú pigmentované celkom dobre, ako môžete vidieť aj na fotke. Avšak keď sa naberajú štetcom, dostanete z nich len malé množstvo pigmentu, čo je dosť škoda. Lepšia pigmentácia sa dá dosiahnuť rozdrvením guľôčiek na prášok ale je to omnoho pracnejšie a je z toho dosť bordel. Výdrž na pleti je tiež poslabšia, zvyknú sa z tváre do večera úplne vytratiť. 


Tieto guľočky by som osobne odporúčala skôr začiatočníkom v používaní bronzeru, resp. tým, ktoré sa boja výraznejšieho bronzového efektu. Ja ich zatiaľ plánujem používať, ale keď sa trochu opálim, pôjdem do viac bronzového produktu (už mám doma pripravený bronzer od Rimmel vo forme púdru). Balenie guličiek má 22 g a jeho cena je cca okolo 7E.

Používate bronzer? Ak áno, aký? Preferujete výraznejší alebo skôr nenápadnejší efekt? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Bronzer používám místo tvářenky. Působí přirozeněji a ke mně se hodí více než oranžové či růžové odstíny tvářenek. Nicméně žádné jiné stínování neprovádím :D na to jsem moc líná. Mezi mé oblíbené kousky patří bronzery od Rimmel anebo tebou zmiňovaný Avon :)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ako lícenka je to možnosť, ak sa hodí lepšie :) Rimmel používaš ktorý? Ja mám jeden doma pripravený na čas, keď sa viac opálim :)

      Odstrániť
  2. Tieto "guľôčky" mám aj ja, ale z Oriflame a som s nimi celkom spokojná, len sa po nich dosť trbliecem :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže to asi nebude tak úplne záležitosť na každý deň... S trblietkami to fakt niekedy veľmi preháňajú v takýchto produktoch :/

      Odstrániť
  3. S tímhle tipem produktu vůbec nemám zkušenosti, co se týče Avonu, ten nemusím vůbec :(
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie všetko nám je sympatické, že? :) Moja mamka bola niekedy Avon Lady, mali sme doma vlastne všetko len z Avonu. Teraz už je toho menej :)

      Odstrániť
  4. Já kuličky vůbec ráda nemám, nemůžu si pomoct. Ačkoliv když jsem byla malá, ráda jsem je rozmačkávala :D Dávám přednost klasickým bronzerům:)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som aj ja robila :D nechápala som, že ich mamka predo mnou vždy skrývala :D

      Odstrániť
    2. moja mamina to v živote nemala tak som to nemala ako rozmačkavať ale raz mi dala jedni starka a ja som bola v tom že je to puder a je to namňa tmave tak som ich predala spolužiačke:DD inak teraz mam jeden ale neviem si ho dobre naniesť alebo sa mi nehodí lebo mi to príde ako keby som mala machule na licach:DD

      Odstrániť
    3. Odporúčam fakt jedno jemné prejdenie štetcom a len to tak jemne akoby rozmazať pod lícne kosti... len taký závan :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017