Citrón a rozmarín proti celulitíde?

6/19/2016 12:30:00 AM


V súčasnosti nám kozmetický trh ponúka výrobky, ktoré by mali zatočiť s každým problémom a každou nedokonalosťou na našom tele. Niektoré sú podarené viac a niektoré menej. Napríklad také výrobky proti celulitíde. Existuje nejaký, ktorý reálne funguje a pomôže nám zbaviť sa jej? Podľa mňa to asi 100% neide, pokiaľ si nezmeníme stravu a životný štýl. Priznám sa, že skúšanie takýchto výrobkov ma veľmi nebaví, ale na druhú stranu mám stále potrebu si "tú" oblasť nôh natierať niečím iným, nielen telovým mliekom. Po minutí zásob anticelulitídnych výrobkov z Avonu som sa rozhodla skúsiť niečo z iného súdka a siahla som po Gélovom sére proti celulitíde od Alverde



Gél sľubuje zlepšenie a vyhladenie pokožky o 90%. Je vhodný na všetky typy pokožky a výrobca pre spevnenú a vyhladenú pokožku odporúča každodenné používanie. Gél obsahuje výťažky z citróna a rozmarínu. Kúpite ho v klasicke tube v zelených farbách, z ktorej sa pohodlne vytláča. Samotný výrobok má tekutejšiu gélovú konzistenciu, jemne nažltlú farbu a vonia výrazne po citrónoch. 


Aplikácia na pokožku je bezproblémová, na jedno použitie stačí ozaj malé množstvo produktu, takže mám pocit, že toto balenie vydrží možno aj polročné používanie. Veľmi rýchlo sa vpíja do pokožky, stačí roztrieť a o chvíľu ani neviete o tom, že ste tam niečo naniesli. Nezanecháva mastný ani lepkavý pocit.


A čo funkčnosť? Gél pokožku čiastočne hydratuje, ale efekt telového mlieka/masla/krému nečakajte. Ak máte suchú pokožku tela, tak Vám toto sérum zrejme nebude vyhovovať. Otázkou je, či je možné pred/po jeho nanesení ešte doplnkovo pokožku hydratovať aj niečím iným. Toto sérum používam už cca mesiac, ale nejaké extra anticelulitídne výsledky nepozorujem. Áno, pokožka je trochu jemnejšia a pevnejšia, ale nie je to markantný rozdiel. Uvidíme, či sa niečo zmení dlhodobejším používaním, aj keď pochybujem. 


V mojom ponímaní ide skôr o priemerný produkt určený proti celulitíde. Na druhú stranu, je to výrobok prírodnej kozmetiky, čo ma u mňa veľké plus oproti produktom tej konvenčnej s viac menej rovnakou funkčnosťou. Balenie má objem 150 ml a kúpite ho za zhruba 5e. 

Používate produkty proti celulitíde? Vidíte ich funkčnosť? Skúšali ste tento produkt? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Z téhle Alverde série proti celulitidě jsem zkoušela olejíček taky s rozmarýnem a citronem a jak říkáš, úplně obrovský rozdíl to nebyl, ale přišlo mi, že pokožka o trošku vypnutější a pevnější. Taky myslím, že úplně 100% úspěšný produkt není (jinak by asi tenhle segment trhu tolik neprosperoval :D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je aj olejíček? Ten som si v obchode nevšimla. Veru, 100% asi nebude nič :D

      Odstrániť
  2. ja som pozerala po telovom spevňujúcom mlieku od nivei ale asi to tiež veľa nepomôže, to skôr možno vyskúšam toto alverde:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejaké extra účinky však nesľubujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017