Fotečky :)

6/10/2016 12:30:00 AM

Nádrž Palcmanská Maša

Vítam Vás pri ďalšom fotkovom článku. Tento rok som stihla absolvovať už prvý dovolenkový pobyt, boli sme s drahým a kamoškou v Slovenskom Raji. Okrem toho Vás ale čakajú aj iné fotky. Poďme na to :) Mimochodom, zaregistrovali ste giveaway? :) 


Po tomto by som liezla donekonečna :)

Mačací gang pri našom penzióne

Pravá, nefalšovaná turecká káva v SNV z parádnej šáločky

Vedeli ste o tom, že pri Spišskej Kapitule vyvierajú minerálne pramene?

Nové prírastky v mojom sashe obchodíku

U nás otvorili novú cukráreň s takýmito úžasnými pochúťkami ♥

Paletku MUR Fortune Favors the Brave som si nadelila k narodeninám. Je geniálna! Recenzia bude :)

Prvýkrát som varila pravé talianske risotto a myslím, že vyšlo celkom dobre. Skúšala som verziu s cuketou a hubami. Čo do ňho dávate Vy?

S týmto milučkým okatým čudom som sa mohla pohrať počas venčenia v našom útulku ♥♥♥

Čo máte nové Vy? Stihli ste už nejaký výletík?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. jej v raji som bola ešte zo školou.bolo tam super.za pár dní sa otvárajú turistické chodníky v Tatrách,chcem vziať syna na nejakú lahšiu túru prvý krát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paráda, treba ísť. Tatry mám tiež veľmi rada :)

      Odstrániť
  2. Ten psík na konci je tak strašne krásny. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017