Ocenený

6/22/2016 12:30:00 AM


Značku Dermacol mám celkom rada. Milujem ich voňavé sprcháče, peelingy a ani s dekoratívnou kozmetikou to nie je najhoršie. Dlhodobo som si kupovala napríklad makeup Matt Control. Nedávno som sa opäť trochu pohrabala v ich sortimente a rozhodla som sa vyskúšať Invisible fixačný púder, ktorý pozitívne ohodnotila a ocenila aj Česká asociácia vizážistov.




Púder sa predáva v priehľadnej dózičke, v spodnej časti ktorej sa nachádza sypký púder a vo vrchnej je uložená labutienka a plochý štetec. Jedinou nevýhodou balenia podľa mňa je to, že obsah je chránený len fóliou. Akonáhle ju strhnete a budete púder prenášať, tak sa Vám bude sypať do vrchnej časti a bude z toho bordel. Aspoň, že je tam tá labutienka, ktorá tomu trochu zabraňuje. Plochý štetec bežne na púder nepoužívam, ale je celkom použiteľný a v prípade potreby sa zíde.


Samotný púder sa predáva v dvoch odtieňoch, ten ktorý mám ja je Light, druhý je Natural. Odtieň Light je sám o sebe dosť svetlý, ale veľmi pekne splynie s odtieňom makeupu, takže ho nie je vlastne vôbec vidno. Pred nanášaním na pleť je potrebné trochu púdru nasypať do vŕšku a pomocou štetca aplikovať na tvár. Treba mať ľahkú ruku. Naozaj nie je potrebné používať veľký nános púdru, stačí ozaj len jemná vrstva nanesená na celú tvár. Funkčne ide asi o jeden z najlepších produktov aké som vyskúšala. Pleť krásne zjednotí a vytvorí na nej matný, zamatový finiš. Pri kombinácií so správnym makeupom máte postarané o dokonalú pleť celý deň (resp. vezmite si pre istotu zmatňovacie obrúsky ak sa chystáte byť do noci). Pre mňa ide v kombinácií s Colorstay od Revlonu o nepremožiteľnú dvojicu.


Na nete som sa stretla s názorom, že má tendenciu zvýrazňovať nedokonalosti pleti. Ja tých nedokonalostí mám aktuálne na tvári celkom dosť, ale žeby tento púder robil niečo výraznejším sa mi nezdá. V tomto je to rovnako ako s inými púdrami, treba na to ľahkú ruku a naniesť len jemnú vrstvu.


Osobne som z tohoto púdru nadšená a považujem ho za jeden z úplne najlepších, aké som vyskúšala a môžem len odporúčať. Púder má 13g a cenovo sa pohybuje okolo 8e. Aktuálne sa dostáva do obchodov nové balenie, ktoré je celé ladené do bielo-zlatej kombinácie a malo by v sebe obsahovať lepšiu labutienku. 

Používate púder? Poznáte tento? Ktorý púder je Váš obľúbený?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tento pudr je naprosto skvělý!! jeden z nejlepších z drogérie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pudr jsem si chtěla koupit, ale pak jsem si to rozmyslela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento vyzerá naozaj super ! Pozerala som naň, no nevedela som, či si ho mám vziať alebo nie. Nabudúce ho určite kupujem ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. noo ja som takýto fixačný púder ešte neskúšala, noo keď si povedala, že sa sype a robí bordel to nie je pre mňa moc pozitívne :/

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala som ho a bol super,len si spomínam že ten štetec v ňom mi nevyhovoval, lebo bol tvrdý
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som ho pokojne vyrábala aj bez štetca, vôbec by mi tam nechýbal :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017